Die heb ik niet (zie boven). ...
Inderdaad, dat deel over de 8800 sloeg op de vraag van sillyconmarc. Mijn excuses, had het misschien duidelijker moeten aangeven.Een heel vaag vermoeden, maar ik denk dat Yoste reageerde op de oorspronkelijke vraag van de topicstarter...
Ik heb indertijd een dik jaar op de cpu van mijn laptop gevouwen aan 100%, zonder enig probleem. Met een fan die constant op 100% draaide, ging de temperatuur nooit boven de 60°. De laptop stond dag en nacht te vouwen, winter en zomer. De totale actieve tijd bedroeg ongeveer 385 dagen na 2 jaar vouwen! En als ik dat wenste, draaide hij nu nog steeds. En zeggen dat ik die nog cadeau heb gekregen uit de Makro.
Daarmee bedoel ik inderdaad de beste van de vorige generatie. Ze kan zelfs nog behoorlijk goed mee met de nieuwe generatie als je bedenkt dat we al zoveel jaar verder zijn. Inzake ppd/watt en ppd/ was het altijd een koploper in de GPU-markt.Arjant2 schreef:Waarom is de 8800GTX 1 van de beste vouwkaarten dan? Volgens mij heeft Nvidia namelijk al flink aantal kaarten die nog flink sneller zijn ](*,)
GTX260
GTX275
GTX285
GTX295
GTX460
GTX470
GTX480
En wellicht vergeet ik er nog 1?
Ik zou overigens met een laptop ZEKER niet gaan GPU vouwen. Een laptop is er niet op gemaakt om continu zo zwaar belast te worden. De warmte zou je laptop al heel snel kunnen slopen.
GPU van mijn laptop heb ik indertijd ook geprobeerd, maar die was niet compatibel met folding.Ger schreef:Ah
Verborgen inhoud
@Arjant2: ok, dan laten we het daar maar bij.
Ik moet toegeven dat het waarschijnlijk geen slechte raad is om van GPU-folding af te blijven indien je werkt met een laptop.