Moderator: Jan van de Velde
Nog een maand te gaan. Hoe gaan we de "boost" organiseren?Jan van de Velde schreef:Nah, dat idee wordt dus breed gesteund. De jarige trakteert.....
Op 20 januari 2011 zijn we 5 jaar aan het vouwen (time flies) Ik denk dat we dit dan rond die tijd moeten doen, niet?
Daar moeten we dan tzt wat ruchtbaarheid aan geven, en natuurlijk vooral ook proberen een serie nieuwelingen zover te krijgen mee te gaan doen daarvoor.
trouwens, zijn er nog andere ideeën dan een weekje vouwen voor Huntingtonlotgenoten? 't Mag best een breder "feestje" worden.
klopt, dat was veel handwerk, voor een bovendien nog lang niet half zo lange lijst destijds. En het zou me niks verwonderen als:Ik meen me te herinneren dat er ooit een actie is geweest om alle ex-vouwers weer een keer te benaderen, maar dat is dan neem ik aan ook heel veel handwerk geweest.
Dit is wat anders...Jan van de Velde schreef:...
de usernamelijst uit bijv ... naast de WSF-gebruikerslijst te leggen om daaruit een lijst met overeenkomsten te filteren en die automatisch op een PB verzendlijst te zetten...