Moderator: physicalattraction
Aangaande de stellingen is duidelijk geworden hoe zwaartekracht disfunctioneerd. Deze werkt anders. Zwaartekracht is Quantum Mechanisch. Deze is gerelateerd aan het voorkomen van massa. We hebben gezien dat binnen andere theorieën wordt gesteld dat zwaartekracht voortkomt vanuit een entropische hoedanigheid. Deze bestaat of wordt beschreven als afhankelijk van een kracht. Ook hebben we gezien dat deze theorieën onvoldoende zijn. De wetten sluiten de feiten af. Om te komen tot zwaartekracht moeten we een duidelijke zienswijze hanteren. We moeten op een andere manier kijken.Allemaal leuk en aardig, maar je hebt nog niets nieuws verteld. Wat is je theorie? Wat wil je aan de kaak stellen? Wat wil je veranderen aan de huidige theorie?
Als ik je goed begrijp beweer je dus hier dat de sterkte van de zwaartekracht afhangt van de omgeving? Waar blijkt dat uit?De afstand die zwaartekracht overbrugt is afhankelijk van de omgeving. Deze is locatiegebonden. Deze stelling is te bewijzen. Er bestaat een manier waarop dit toonbaar wordt. Massa binnen een volledig vacuüm levert maximale zwaartekracht.
Het is me totaal onduidelijk wat deze zin betekent en wat het met de rest van je verhaal te maken heeft.Ruimte plus absentie van ruimte.
Wat de hel is schijnbare ruimte??Op het moment dat massa zich bevindt in schijnbare ruimte
Twee grootheden kunnen alleen gelijk aan elkaar zijn als ze dezelfde eenheid hebben.dan is de afname van zwaartekracht gelijk aan de ruimte.
Het blijft lastig. Zo'n probleemKortom: ik word er echt totaal geen wijs uit, uit je verhaal.
Een figuurtje? Mooi is dat... nou even kijken...venra schreef:Een figuurtje van wat je bedoelt kan misschien helpen.
Want ik heb ook moeite met je vreemde schrijfstijl en zinsbouw
Los van het feit dat ook ik niets van je theorie begrijp, kan ik denk ik wel aantonen dat je conclusie niet klopt.Immerspher schreef:G=m2/(y3/m)
Zwaartekracht is massa x massa gedeeld door (ruimte gedeeld door massa)
Jij leest de tekst verkeerd. Jij verward het een met het ander. Zoals binnen de tekst. Massa is gelijk te stellen aan ruimte. Zowel massa (Kg/x^3) als ruimte (x^3) bezitten de dimensies in kubieke meters. Daarnaast is massa tegengesteld aan ruimte. Massa bezit dichtheid in kilogram, binnen ruimte ontbreekt deze.317070 schreef:Los van het feit dat ook ik niets van je theorie begrijp, kan ik denk ik wel aantonen dat je conclusie niet klopt.
Verborgen inhoud
Als je je formule uitschrijft in eenheden: 1N = 1kg^3/m^3
Dat kan dan toch langs geen kanten kloppen? 1N = 1 kg.m/s^2
Sorry, maar het is me nog steeds niet duidelijk.Jij leest de tekst verkeerd. Jij verward het een met het ander. Zoals binnen de tekst. Massa is gelijk te stellen aan ruimte. Zowel massa (Kg/x^3) als ruimte (x^3) bezitten de dimensies in kubieke meters. Daarnaast is massa tegengesteld aan ruimte. Massa bezit dichtheid in kilogram, binnen ruimte ontbreekt deze.
Kunt u me eens aangeven wat de eenheden of dimensies zijn van de symbolen in deze formule? Wat is de eenheid van G, wat is de eenheid van m en wat is de eenheid van y?G=m2/(y3/m)
Op het moment dat zich massa voordoet is deze onderheven aan wetten. Deze wordt hieraan omschreven. Massa bezit gewicht en volume. Deze worden uitgedrukt in gewicht als kilogram, volume in kubieke meter. Ik doe de verhouding tussen massa en ruimte naar voren komen binnen de theorie. Ik verwoord de verschijning erbinnen. Op het moment dat zich massa voordoet is daaraan gerelateerd het voorkomen van ruimte. Aan de hand hiervan wordt de tegenstelling duidelijk. Blijkens deze wordt het verschil herleid. Kilogram is ruimte. Binnen het voorkomen van (kg/m^3) is (m^3) de verhouding ten opzichten van kg vanuit (kg/m^3).317070 schreef:Maar dan:
Hoezo is massa tegengesteld? Is 1kg = -1m ?
Bedoel je dat de dimensie van massa de kilogram is, en de dimensie van ruimte de m^3?
Je stelt drie vragen in één. Je moet wat duidelijker zijn in je vraagstelling.Venra schreef:Ook nog enkele bedenkingen:
* Hoe 'lang' is de overgang van massa naar vacuum?
* Hoe moet je dat dimensieloze vacuum voorstellen? Dimensieloos, kan het dan een grootte hebben
* En nog maar eens: waarop is je theorie gebaseerd en wat kan je ermee verklaren?
Je vraag bestaat uit twee vragen. Enerzijds waarop de theorie is gebaseerd. Anderzijds vraag je wat je ermee kan verklaren. Mij is onduidelijk wat je precies bedoeld met het eerste gedeelte. Daaraan gerelateerd heb ik weinig te beantwoorden op het tweede gedeelte. Kan je me een duidelijkere vraag stellen met betrekking tot de basis van de theorie? Bedoel je hiermee de feiten?venra schreef:Ik 'snap' wat je theorie inhoudt (als ik even vergeet dat ze langs geen kanten kan kloppen).
Maar na 10 dagen weet niemand hier waar je nu naar toe wilt...
Als ik vraag 'Waarop is je theorie gebaseerd en wat kan je ermee verklaren?'
Dan antwoord jij 'Wat bedoel je hiermee?'
Ook de antwoorden op mijn andere twee vragen blijven vaag en ontwijkend.
Ik denk dat we hier allemaal ferm onze tijd aan het verdoen zijn (inclusief jezelf)
Dus als ik je goed begrijp is er een recht evenredig verband tussen massa en ruimte. Dus als een object meer ruimte inneemt, heeft ze ook een grotere massa?Op het moment dat zich massa voordoet is deze onderheven aan wetten. Deze wordt hieraan omschreven. Massa bezit gewicht en volume. Deze worden uitgedrukt in gewicht als kilogram, volume in kubieke meter. Ik doe de verhouding tussen massa en ruimte naar voren komen binnen de theorie. Ik verwoord de verschijning erbinnen. Op het moment dat zich massa voordoet is daaraan gerelateerd het voorkomen van ruimte. Aan de hand hiervan wordt de tegenstelling duidelijk. Blijkens deze wordt het verschil herleid. Kilogram is ruimte. Binnen het voorkomen van (kg/m^3) is (m^3) de verhouding ten opzichten van kg vanuit (kg/m^3).
Kun je me eens aangeven wat de eenheden of dimensies zijn van de symbolen in deze formule? Wat is de eenheid van G, wat is de eenheid van m en wat is de eenheid van y?Immerspher schreef:G=m2/(y3/m)