Hmm. Misschien toch de GPU dan. Misschien ziet hij niet goed in zijn socket. Probeer de GPU eens goed aan te drukken. Misschien maakt dat een verschil.
Je hebt het over een zoemend geluid, dit laat mij denken dat het hier om een fan gaat. Is het mogelijk voor je om de unicore client niet te laten draaien, zodat de CPU zo min mogelijk belast word en de GPU te laten draaien? Vervolgens andersom, de GPU niet laten vouwen maar de CPU wel.
Misschien komt er zo iets meer duidelijk over waar het probleem precies zit.
Weet je zeker dat het geen piepjes zijn?
Je hebt het over een constant geluid. Een constante, hoge piep duid op een oververhitte CPU. Maar deze temperaturen hebben we al gecontroleerd d.m.v. Core Temp.
Als de piepjes zich heel snel herhalen duidt het op een geheugen probleem.
En wat ik nog helemaal ben vergeten te zeggen is : Start de computer een keer opnieuw op. Als je dit doet, druk dan gelijk de videokaart even goed in zijn socket. Wel met de stroom eraf uiteraard. Wat je ook kunt proberen is de computer uitzetten, stroom erafhalen en dan op de aan knop drukken. Je ziet de fans dan heel even draaien. Zo gaat alle stroom uit de computer.
Temperatuur checken in de bios is niet nodig, als je aan het vouwen bent sluit het programma af en start de computer opnieuw op om vervolgens in de bios te kijken is de temperatuur allang weer gedaald.
Maar probeer bovenstaande dingen eventjes (als je daar tijd/zin in hebt uiteraard) en laat het me even weten.