Fuzzwood
Artikelen: 0

Re: Heel dringend hulp nodig: MICROBIOLOGIE

konijntjesproet schreef:
ArcherBarry schreef: Hoewel ik maar 24 ben, ben ik niet zo erg thuis in die msn taal, en freetranslation kent die taal ook niet. Zou je de tijd willen nemen om enigzins begrijpbaar ABN kunnen schrijven (ok het lukt mij ook niet altijd)

weet je ook al de antwoorden op je andere vragen? Je laatste vraag kan je al beantwoorden met de berekeningen die je eerder heb gemaakt.
Beste ArcherBarry

IK HEB GEEN VRAGEN MEER !!!

Mijn leerkracht heeft mijn vragen helpen oplossen, dus ik heb geen problemen meer en begrijp alles.

Het spijt me van mijn taal, dat is omdat ik soms nogal snel wil zijn met typen, kmoet ondertussen ook nog eens leren he, dus veel tijd om mijn teksten te verbeteren heb ik niet. Dus ja, ik kan juist nederlands spreken EN schrijven ;) zie je wel)

Joke
Leer je daar vooral toch de tijd voor te nemen, zeker als je ooit verslagen moet typen. Hoe beter het leesbaar is, hoe makkelijker hetgene overkomt dat je wil uitleggen en hoe minder vlug je verkeerd begrepen wordt.

Verder is het een idee ook iets een dag of 3 voor een deadline af te hebben zodat je op de laatste dag het zaakje nog eens kunt nalezen en dingen waarbij je in eerste instantie iets van "wtf!?" bij hebt meteen te hertypen ;)

Beetje off topic, maar ja.

Terug naar “Immunologie en microbiologie”