Moderator: Rhiannon
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik geef slechts antwoord op de vraag van de TS. Zelf plaats ik werk plezier boven 'big money'.
Nee, weet ik niet.weet iemand hoeveel een goed werkende ICT manager verdient van een groot bedrijf? zo een schatting ? 8)
Waar reageer je nu op?Het kost niet alleen maar behoorlijk veel geld, ook tijd en energie!
Klopt.Bijna alle scholen en universiteiten zijn steeds bezig met zijn marketing (er trekken zomaar alle studenten in) meer dan zijn kwaliteit
Ik geef er extra toelichting of informatie aan.Waar reageer je nu op?Het kost niet alleen maar behoorlijk veel geld, ook tijd en energie!
Klopt.Bijna alle scholen en universiteiten zijn steeds bezig met zijn marketing (er trekken zomaar alle studenten in) meer dan zijn kwaliteit
mijn broer zei eens dat het gemiddeld loon van een topmanager in België ongeveer 650 000 euro is. misschien daarom dat hij dat wil worden.
Maar aan die knul is ook niet te zien dat hij een gemiddelde psychiater zou zijn.Maar het is ook een kwestie van hoe je je ontpopt: dr Phil verdient denk ik zo'n 5 keer meer dan de gemiddelde psychiater.
geen flauw idee, ik vermoed netto omdat hij zei dat dat onder andere in aandelen werd uitbetaald.Cris schreef:made in flanders schreef:
mijn broer zei eens dat het gemiddeld loon van een topmanager in België ongeveer 650 000 euro is. misschien daarom dat hij dat wil worden.
650 000 euro netto of bruto?
Dat is behoorlijk veel geld.made in flanders schreef:geen flauw idee, ik vermoed netto omdat hij zei dat dat onder andere in aandelen werd uitbetaald.Cris schreef:made in flanders schreef:
650 000 euro netto of bruto?