Dat is een goeie opmerking want ik maak me er totaal niet druk om. Heb vorig jaar het hele seizoen aangezuurd met citroenzuur en mijn planten deden het goed. Ik kweek voornamelijk pepers en paprika's en die houden van een beetje zuur. Dit jaar heb ik voornamelijk appelazijn gebruikt en de planten doen het hier ook goed op. Dit jaar heb ik een grotere opbrengst dan vorig jaar ondanks het slechte weer, dit kan ik niet alleen aan de azijn toeschrijven omdat er meer variabelen zijn, zoals andere mest (biologisch) en dergelijke.Fuzzwood schreef: Ik zou me er eigenlijk pas druk over maken als de planten er schade van ondervinden.
Opmerking moderator
Mijn hoop is het dat iemand kan bevestigen of ontkennen dat het een alg is, anders stuur ik mijn vraag naar Wageningen dan krijg je soms een antwoord maar soms ook niet.Benm schreef: Nouja, in een aerosol gaat dat natuurlijk ook best, zeg geproduceerd door een fontein in een vijver vol algen, een wild stromend riviertje en dergelijke. Je krijgt tenslotte ook spontaan algen op de stoep en dergelijke als het maar nat genoeg is.
Wouter_Masselink schreef: Lijkt mij niet echt op een typische alg, maar gooi het eens onder een microscoop en kijk eens. Het cbs (centraal buro voor schimmelcultures) kan je misschien ook op weg helpen.