ik zou je graag uitnodigen dat spul op te drinken! ik geloof niet dat jij dat zou doen! wij niet in elk geval. soms is iets onderbouwen niet nodig en zegt gezond vertstand voldoende. ik weet niet wat het voor zwart spul is maar het is vergif voor het lichaam is. kalk in de hoeveelheden als in kraanwater is voor het lichaam is als roest op ijzer. je gaat slechter bewegen en je gewrichten gaan naarmate de jaren vastzitten net als draaiende delen van ijzer dat doen door roest. een waterdistileerder demineeraliseert en ontkalkt het water en ik houd puur, zuiver water over! drink er 2 tot 3 liter van per dag en wij koken er ook mee. koffiezet apparaat of strijkijzer verkalken niet meer. geen tandplak meer en wittere tanden.
ik nodig je bij mij thuis uit om het verschil tussen kraanwater en gedistileerd water te proeven en te zien wat er in de ketel overblijft na het distileren van 4 liter water en nofig je uit het spul te drinken dat overblijft. im lraanwater zit van alles! "binnen de norm"maar wat er ook inzit en binnen welke norm dan ook, het hoort niet in ons lichaam. ik merk een wereld van erschil qua gezondheid in ieder geval!!
Opmerking moderator
Deze post bevat beweringen die niet wetenschappelijk onderbouwd zijn!