Natuurlijk verdwijnt er veel Waterstof in de ruimte, maar als de toename groter is dan de afname, komt er een probleem. Nu al is de concentratie Waterstof al bijna het 3-voudige van ca 20 j geleden. En de concentratie Methaan neemt ook fors toe. Oa door wegvallen v/d permafrost in bijv. Siberie. En Methaan wordt omgezet in Water en Kooldioxide, ook beiden broeikasgassen, zeker op die hoogte. Trouwens het heeft ook effect op de Ozonlaag.
Derhalve zou ik zeggen dat je niet zomaar over moet gaan op een Waterstof-economie, want (teveel) mensen, ook veel wetenschappers, denken dat er alleen onschuldig(?) water ontstaat. Leuk als reclame, maar de werkelijkheid is er in verborgen en daarmee een groot gevaar ivm broeikas-effecten. Kooldioxide is, in principe verwijderbaar en te handlen dus, maar Waterstof???
Blaas nog maar een ballonnetje op enz. En vergeet ook niet dat wat Waterstof ook ontstaat bij onvolledige verbrandingen enz enz. Kortom we verstoren weer het evenwicht, met alle gevolgen van dien.
Blijf bij mijn stelling, dat energie-opwekking mbv verbranding echt weg moet. En dan bedoel ik niet een kampvuurtje of BBQ. Maar wel Centrales, auto's ed.