Het oneindige is niet voor te stellen, dus onjuist (volgens velen).
Waar heb ik te maken met oneindig?
Moderator: physicalattraction
Het oneindige is niet voor te stellen, dus onjuist (volgens velen).
de arogantie zit er bijvoorbeeld al in om zonder al teveel kennis over een onderwerp een paar gratuite uitspraken te doen. En dan daarbij nog claimen dat tegendraads denken gelijk is aan kritisch denken.wat heeft dat nou met arrogant te maken?
wil je mij overhalen omdat te laten geloofen wil ik het zien, of moet er een LOGISCHE verklaring voor zijn.
de arogantie zit er bijvoorbeeld al in om zonder al teveel kennis over een onderwerp een paar gratuite uitspraken te doen. En dan daarbij nog claimen dat tegendraads denken gelijk is aan kritisch denken.
Maar uiteindelijk zul je iets moeten aannemen, om dan te beoordelen wat aannemelijk is en wat niet zul je flink wat gestudeerd moeten hebben.ik ga niet "domweg" alles aan nemen wat staan geschreven.
Dit noemt men over het algemeen fantaseren, bij erg gedisiplineerde mensen is dit wiskunde.Maar als ik op mijn manier logisch na denk is het onbegrenst.
dit is intuitief (ik zou bijna zeggen naief) denken. Twintig jar geleden was ik 19 , nu ben ik 39 binnen honderd jaar dus 139.Als een auto 20 kan en 30 kan het ook sneller.
Ja hij zal de lichtsnelheid niet overschrijden, en hij zal ook niet blijven versnellen.Nu laat je de steen valle op hele grote hoogt zo hoog zelfs dat als de steen beneden komt hij met lichtsnelheid aankomt.. ondanks dat deze hoogte niet berijkbaar is op deze aarde. zal de steen dus bij 300.000 m/s blijven steken ondanks zijn versnelling..?
Ja hij zal de lichtsnelheid niet overschrijden, en hij zal ook niet blijven versnellen.
Volgens mij kun je enkel zeggen dat hij de lichtsnelheid nooit zal bereiken.. Hij zal blijven versnellen, de versnelling zal echter als maar kleiner worden.. Totdat hij uiteindelijk oneindig dicht bij de lichtsnelheid komt en infinitesimaal weinig versnelt..
Nu laat je de steen valle op hele grote hoogt zo hoog zelfs dat als de steen beneden komt hij met lichtsnelheid aankomt.. ondanks dat deze hoogte niet berijkbaar is op deze aarde. zal de steen dus bij 300.000 m/s blijven steken ondanks zijn versnelling..?