Cleopatra
Artikelen: 0

Re: pagina te breed met favorieten

Ik heb het even geprobeerd bij mij... ik kan tot ongeveer 5 cm mijn favorietenbalk links laten openstaan zonder dat ik moet scrollen.... hoe groot is je scherm? ik heb een 19 inch scherm en hij staat nu op 1280 bij 1028 pixels....
Ger

De afmetingen van de monitor maken niets uit, de resolutie wel. En die staat zoals hij zegt op 1024x786 en vind hij prettig. Ik denk overigens net als Miels dat het ligt aan de banners onderin, hier is denk ik (als in: hoop ik) wel een oplossing voor te vinden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Ruben Kwast

Ik haat windows nu al een behoorlijke tijd en ook IE moest er bij mij aan geloven. Ik heb nu Firefox en heb m'n favorieten gewoon boven in beeld. Mocht ik dan nog klagen over een te klein beeld, verticaal gezien dan, druk ik op F11 en voila...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Cycloon

De afmetingen van de monitor maken niets uit, de resolutie wel. En die staat zoals hij zegt op 1024x786 en vind hij prettig. Ik denk overigens net als Miels dat het ligt aan de banners onderin, hier is denk ik (als in: hoop ik) wel een oplossing voor te vinden.

Lees mijn post hierboven, het ligt niet aan de banners volgens mij, zelf met de banners geblokt blijft het forum opschuiven :wink:
Ger

Ik weet niet precies hoe die adblocker werkt, maar kan het niet zo zijn dat de ruimte van de banners gewoon nog steeds ingeruimd blijft om de opmaak van de pagina waar de banner op staat niet te verstoren?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Bart

Zonder adblock kan ik Firefox 1023 pixels breed maken voordat de scrollbalk te voorschijn komt. Als adblock (dat is dus de firefox extensie die ik gebruik) geactiveerd is, dan kan ik Firefox ongeveer 900 pixels breed maken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Cycloon

Ik weet niet precies hoe die adblocker werkt, maar kan het niet zo zijn dat de ruimte van de banners gewoon nog steeds ingeruimd blijft om de opmaak van de pagina waar de banner op staat niet te verstoren?

Zou mss wel kunnen...
haphap

Zelfs zonder favorieten blijft er een schuifbalk staan, al is het een verwaarloosbare. Ik ga nu heel streng zijn. Zolang dit forum te breed is, vermijd ik het. Ik wil mijn favorieten openhouden, ik weet niks van firefox en adblockers enzo, Als ik ga schuiven met de balk, zie ik niet wie er gepost heeft. Ik vind kwaliteit belangrijk. Dit forum zit nog in de ontwikkelingsfase, zo te zien. Dus tot later.
Math

Ik ga nu heel streng zijn. Zolang dit forum te breed is, vermijd ik het. Ik wil mijn favorieten openhouden...
Hmmm, als dat echt je prioriteiten zijn... oké dan.

Jammer, maar je bent als je eroverheen bent evengoed weer welkom.
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i
Ruben Kwast

Wat kan ik doen om je over te halen tot het gebruik van firefox? Even een afb. van mijn beeld terwijl ik deze post tik. Bovenin heb ik m'n favo staan, handig toch???

Afbeelding
Cycloon

Wat kan ik doen om je over te halen tot het gebruik van firefox?

Sommige mensen zijn niet te overhalen :wink:
Ruben Kwast

Ruben Kwast schreef:Wat kan ik doen om je over te halen tot het gebruik van firefox?

Ach ze hebben zichzelf ermee. Maja, je bent eigenwijs of niet. Ik snap trouwens ook niet waarom mensen nog steeds zoveel vertrouwen hebben in windows :roll: De enige goeie versie was dos :P
CloudedHeaven

Ik snap trouwens ook niet waarom mensen nog steeds zoveel vertrouwen hebben in windows :roll: De enige goeie versie was dos :P
offtopic, dan zal het wel aan de gebruikersvriendelijkheid liggen. Bijvoorbeeld linux, goed en stabiel. Installeren hiervan gaat prima. Maar zo gauw als je iets specifieks wil, bijvoorbeeld het installeren van een programma, dan wordt het een grote zoek tocht, bij de een nog meer als de ander, daarom windows.
Cycloon

Cycloon schreef:
Ruben Kwast schreef:Wat kan ik doen om je over te halen tot het gebruik van firefox?

Ach ze hebben zichzelf ermee. Maja, je bent eigenwijs of niet. Ik snap trouwens ook niet waarom mensen nog steeds zoveel vertrouwen hebben in windows :P De enige goeie versie was dos :P

Ik heb niks tegen de OS van microsoft, alleen al die onzinnige nevenactiviteiten die ze hebben irriteert me vaak, van alles een beetje maar niks is perfect uitgewerkt. Ik zie microsoft wel een beetje als medion, ondersteund door 1000den mensen, maar de kwaliteit laat soms wel de wensen over. Toch weten microsoft en medion telkens te overtuigen op bepaalde gebieden... Het beste voorbeeld lijkt me wel internet explorer 6, vroeger wel een van de beste browsers (al dan niet gekopieert van de concurrenten), maar een keer dat IE 6 de bovenhand had ging microsoft op een ander domein geld zoeken en liet de browser wereld maar voor wat het was. Hierdoor heeft IE6 voor een heel lange tijd geen opvolger gekent (5 jaar dacht ik, of zelf langer). En ik zie google dezelfde weg op gaan :roll: Maar windows blijft toch ook nog steeds mijn voorkeur OS :wink:
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Onderaan heb ik in plaats van 2x een kleinere banner nu 1 grote gezet. Wanneer hier bij een topic slechts 1 advertentie in komt vind ik 'm tamelijk irritant, maar in de andere gevallen gaat het wel.

Is het probleem zo verholpen?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”