Cycloon schreef:Ruben Kwast schreef:Wat kan ik doen om je over te halen tot het gebruik van firefox?
Sommige mensen zijn niet te overhalen
Ach ze hebben zichzelf ermee. Maja, je bent eigenwijs of niet. Ik snap trouwens ook niet waarom mensen nog steeds zoveel vertrouwen hebben in windows
De enige goeie versie was dos
Ik heb niks tegen de OS van microsoft, alleen al die onzinnige nevenactiviteiten die ze hebben irriteert me vaak, van alles een beetje maar niks is perfect uitgewerkt. Ik zie microsoft wel een beetje als medion, ondersteund door 1000den mensen, maar de kwaliteit laat soms wel de wensen over. Toch weten microsoft en medion telkens te overtuigen op bepaalde gebieden... Het beste voorbeeld lijkt me wel internet explorer 6, vroeger wel een van de beste browsers (al dan niet gekopieert van de concurrenten), maar een keer dat IE 6 de bovenhand had ging microsoft op een ander domein geld zoeken en liet de browser wereld maar voor wat het was. Hierdoor heeft IE6 voor een heel lange tijd geen opvolger gekent (5 jaar dacht ik, of zelf langer). En ik zie google dezelfde weg op gaan
Maar windows blijft toch ook nog steeds mijn voorkeur OS