Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
papamama
Artikelen: 0

Re: Vraagstukken stelsels

Ik zou daar niet (te) hard op tellen... Het vraagstuk is immers 5 jaar oud. Maar misschien kunnen we wel helpen als je je vraag concre(e)t(er) maakt?
wat bedoelt u met de vraag concreter maakt?
Drieske

Waarom wil je weten uit welk boek dat vraagstuk komt? Zoek je een goed boek, of denk je hetzelfde boek te hebben, of...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.
papamama

Waarom wil je weten uit welk boek dat vraagstuk komt? Zoek je een goed boek, of denk je hetzelfde boek te hebben, of...
sorry voor het late antwoord, ik zoek een boek om wat oefeningen van dat genre uit te maken. Verder zou in dit boek ook een vraagstuk komen: http://www.wisfaq.nl/show3archive.asp?id=59948&j=2009

en zou het geschikt zijn voor het 5de jaar aso sterkere wiskunde.
Drieske

Ik zal binnenkort eens kijken op internet naar zo'n boek. Maar 'oplossen stelsel vergelijkingen' geeft zeer waarschijnlijk wel hits (evt voeg je nog 'pdf' toe). Kun je evt nog het 'doel' van je vraag geven? Interesse, bijscholing, ...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.
papamama

Ik zal binnenkort eens kijken op internet naar zo'n boek. Maar 'oplossen stelsel vergelijkingen' geeft zeer waarschijnlijk wel hits (evt voeg je nog 'pdf' toe). Kun je evt nog het 'doel' van je vraag geven? Interesse, bijscholing, ...
interesse/oefenen

Terug naar “Wiskunde”