KriKKe schreef:Wat misschien wel nog zou mogen, is zo vanonder ook een balkje met deze informatie:
> Wetenschapsforum > Algemeen > Over dit forum: Regels, nieuws en feedback > Migratie
zodat je van vanonder naar het overzicht kan klikken
Inderdaad, die zat al in de planning.
Tot die tijd kan je op de "top"-link klikken, die links onder iedere post staat. Scheelt weer scrollen.
Leuke update, heel wat werk allicht, al vind ik het nieuwe forum "te vol" en onoverzichtelijker.
Ben ik het wel mee eens hoor. Ik ben aan het kijken hoe we dat nog kunnen verbeteren. Uiteraard staan we open voor suggesties.
Die Quote-knop moet ik ook nog aan wennen
Kan ik me voorstellen, maar ik vind 't ZO lekker. Neem nou bijvoorbeeld dit bericht. Zonder die quote + was dat een rotklus geweest. Hij werkt overigens ook als je eerst op pagina 1 wat dingen aanklikt, en dan doorgaat op pagina 2.
Die 'Plaats een nieuw onderwerp' knop staat daar overigens inderdaad wel een beetje raar.
Oorspronkelijk heeft de software alleen die onderste plaats-knop. Maar die vonden we echt te ver weg staan. Vandaar dat we de knoppen ook iets omhoog hebben gezet. Het was alleen zo geprogrammeerd dat dat niet kon (de knop verscheen wel, maar er stond geen tekst in). Nu staat er wel iets, maar klopt die tekst niet altijd...
Ik mis nog hoe je met grafieken kunt werken.
Zoals omeomi al zei: handleiding volgt nog!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic