TD
Artikelen: 0

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Leuke update, heel wat werk allicht, al vind ik het nieuwe forum "te vol" en onoverzichtelijker. (Ja, meer basic dan de vorige phpbb kon ook moeilijk)
Wat vind je precies "onoverzichtelijk"?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Morzon

dank jullie wel :)
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
rodeo.be

Wat vind je precies "onoverzichtelijk"?
Euh, op welk "quote"-knopje ik moet klikken om te citeren, welke van de knopjes onderaan nu voor "op te slaan is", waar ik nu moet kijken voor de recentste berichten enzo

Zie bijv.:
verschil
verschil 734 keer bekeken
Waarom zie ik in een venster om een reactie te geven "plaats een nieuw onderwerp"?
???
PdeJongh

Die Quote-knop moet ik ook nog aan wennen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Hoogvlieger

Die 'Plaats een nieuw onderwerp' knop staat daar overigens inderdaad wel een beetje raar.
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.
Belgjm

Ziet er erg mooi uit !

Persoonlijk vind ik de opsplitsing van de scheikunde wel een meerwaarde (dat kan voor de andere takken ook het geval zijn, maar dat is niet zo mijn gebied)

P.S. als ik goed gezien heb, dan kan je nu terug berichten posten als gast? Waarom zou je dat terug introduceren ? Dit brengt gewoon gebruikers met zich die één keer een vraag stellen en dan vergeten op welk forum dat nu weer was en zo niet terugkomen .... Zo heb ik dat toch eens op een ander forum gemerkt.
PeterPan

Het ziet er puik uit.

Alleen de onderwerptitels zou ik liever iets duidelijker hebben, i.e. donkerder blauw of iets dikker.
gast_Jan van de Velde_

Ik ben onder de indruk van de berg werk die het geweest moet zijn.

De nodige pluimen in de diverse gaten....... :grin:
Jan van de Velde
Moderator

Nog eens, maar nou goed. Even wennen nog hoor, dat ik zomaar als gast kan antwoorden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Miels
Beheer
Artikelen: 6

KriKKe schreef:Wat misschien wel nog zou mogen, is zo vanonder ook een balkje met deze informatie:

> Wetenschapsforum > Algemeen > Over dit forum: Regels, nieuws en feedback > Migratie

zodat je van vanonder naar het overzicht kan klikken
Inderdaad, die zat al in de planning.

Tot die tijd kan je op de "top"-link klikken, die links onder iedere post staat. Scheelt weer scrollen.

Leuke update, heel wat werk allicht, al vind ik het nieuwe forum "te vol" en onoverzichtelijker.
Ben ik het wel mee eens hoor. Ik ben aan het kijken hoe we dat nog kunnen verbeteren. Uiteraard staan we open voor suggesties.

Die Quote-knop moet ik ook nog aan wennen :)
Kan ik me voorstellen, maar ik vind 't ZO lekker. Neem nou bijvoorbeeld dit bericht. Zonder die quote + was dat een rotklus geweest. Hij werkt overigens ook als je eerst op pagina 1 wat dingen aanklikt, en dan doorgaat op pagina 2.

Die 'Plaats een nieuw onderwerp' knop staat daar overigens inderdaad wel een beetje raar.
Oorspronkelijk heeft de software alleen die onderste plaats-knop. Maar die vonden we echt te ver weg staan. Vandaar dat we de knoppen ook iets omhoog hebben gezet. Het was alleen zo geprogrammeerd dat dat niet kon (de knop verscheen wel, maar er stond geen tekst in). Nu staat er wel iets, maar klopt die tekst niet altijd...

Ik mis nog hoe je met grafieken kunt werken.
Zoals omeomi al zei: handleiding volgt nog!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
The Don

Het ziet er inderdaad erg goed uit! wel iets onoverzichtelijker maar dat is misschien alleen even wennen.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.
Cycloon

maar dat is misschien alleen even wennen.

Idd, ik durf te wedden als je 2 weken met invision werkt dat je niet meer terug wil naar phpbb :wink:
Rov

Ziet er mooi uit, ook die uitgebreide profielen enzo. Alhoewel het er soms wel chaotisch uitziet, zoveel lettertjes op een scherm. Maar toch, beetje laat: maar proficiat en chapeau!

Krijgen de mods, technici, ... ook nog een kleurtje? Dat vond ik altijd handig om iedereen te herkennen.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Krijgen de mods, technici, ... ook nog een kleurtje? Dat vond ik altijd handig om iedereen te herkennen.
Die kleuren staat sowieso wel onder in beeld, waarbij je dus kan zien wie er online is of het forum/topic bekijkt. Ook staat de gebruikersgroep onder de naam.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Rogier.V

dit ziet er zooooo strak uit!!! toppie jongens!!! Heb alleen wel het gevoel dat het geheel er niet sneller op geworden is, of mijn computer is er niet sneller opgeworden.... :S

Dacht ik inderdaad ook, maar op dit moment werkt alles weer lekker snel :)
'Onderzoek is als een steeg binnengaan om te kijken of hij doodloopt'

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”