Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Onthouden Login

"Onthouden" is nog steeds standaard aangevinkt. Moet ik dit ergens anders dan 'hier' melden?
Nee hoor, dit is precies de juiste plaats. Maar er is nogal een lijstje van dingen die moeten gebeuren, en dat ook nog door vrijwilligers... Dus nog even geduld aub!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Maar aangezien het toch een behoorlijk veiligheidsrisico met zich mee kan brengen ben ik er zelf maar even in gedoken. Gelukkig kon ik 'm snel vinden; hij staat nu standaard uit!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
1,2
Artikelen: 0

Ik moet mij steeds opnieuw inloggen. Dat hoefde bij het vorrige forum niet. Ik heb aangevinkt dat hij me moet onthouden maar dat werkt niet. Ook heb ik mijn coekies een keer verwijdert maar dat helpt ook niet.

Hoe komt het? En vooral hoe los ik dit op?

Bijvoorbaat dank.
TD

Welke browser gebruik je?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
1,2

Firefox 2
TD

Ik zit hier nog met 1.5, daar werkt het in elk geval wel.

Misschien even horen of nog iemand hier last van heeft...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
lucifer

Heb je toevallig ingesteld dat je browser automatisch al je privé gegevens opruimt bij het afsluiten? Zo ja dan komt het waarschijnlijk daardoor.

Ik gebruik namelijk ook FF 2.0 en heb er geen last van
Adde parvum parvo magnus acervus erit.
Cycloon

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...st&p=291091

Er valt niks aan te doen en het 'probleem' ligt bij FireFox 2
lucifer

Maar als dat zo is zou ik er toch ook last van moeten hebben? En dat is duidelijk niet het geval
Adde parvum parvo magnus acervus erit.
Cycloon

Welja, dat is vreemd zoals ik ook al in de andere topic zei, niet iedereen heeft er last van. Ik dus wel :)
Ger

Maar even samengevoegd en weer open gegooid.

Ik denk niet dat het aan je browser an sich ligt. Ik heb namelijk FF 2.0.0.3, vorige week was dat nog 2.0.0.2. Nooit problemen gehad. Ook met IE 6 en IE 7 geen centje pijn. Ik vermoed dan ook dat het aan je eigen instellingen ligt. In FF heb je de mogelijkheid om standaard alle privé gegevens op te ruimen na het sluiten van je browser. Die optie vind je zo:

Extra

Opties

Tabblad Privacy (slotje met "niet inrijden"bordje)

Op één na onderste vinkje.

Daar boven heb je nog de optie voor de cookies (die het forum gebruikt om je automatisch in te loggen). Die moet aangevinkt staan. Daarnaast heb je een dropdownbox waarbij je moet kiezen voor "Bewaren totdat ze verlopen". Eventueel kun je nog bij de knop Uitzonderingen WSF toevoegen als toegestaan.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Cycloon

Ger schreef:Maar even samengevoegd en weer open gegooid.

Ik denk niet dat het aan je browser an sich ligt. Ik heb namelijk FF 2.0.0.3, vorige week was dat nog 2.0.0.2. Nooit problemen gehad. Ook met IE 6 en IE 7 geen centje pijn. Ik vermoed dan ook dat het aan je eigen instellingen ligt. In FF heb je de mogelijkheid om standaard alle privé gegevens op te ruimen na het sluiten van je browser. Die optie vind je zo:

Extra

Opties

Tabblad Privacy (slotje met "niet inrijden"bordje)

Op één na onderste vinkje.

Daar boven heb je nog de optie voor de cookies (die het forum gebruikt om je automatisch in te loggen). Die moet aangevinkt staan. Daarnaast heb je een dropdownbox waarbij je moet kiezen voor "Bewaren totdat ze verlopen". Eventueel kun je nog bij de knop Uitzonderingen WSF toevoegen als toegestaan.

Het ligt zeker niet aan de instellingen, zie het firefox forum.

Wat ik nu gelezen heb is dat Firefox starten in Safe Mode kan helpen. En als dat niet helpt dan zou een nieuw profiel normaal wel het probleem moeten oplossen.

Edit: Levert hier jammer genoeg ook niks op :)
Ger

Tsja, ik snap niet dat sommigen wel het probleem hebben maar ik niet. Zowel in 2.0.0.2 als in 2.0.0.3 geen problemen gehad van dien aard. En dat terwijl ik ook heb ingelogd met technicus en EddieDeWalrus (het meerdere accounts-probleem waar ze het over hebben). Ik snap dan ook niet dat terwijl ik alle mogelijke dingen doe om het fout te laten gaan, het bij mij gewoon goed gaat en bij jullie niet.

Het enige wat ik kan bedenken is dat het aan de update ligt. Ik zou zeggen: probeer eens een schone installatie.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Cycloon

Ja mss doe ik dat ooit wel eens, maar m'n firefox is best sterk gepersonaliseerd en ik heb geen zin om dit allemaal opnieuw te installeren :) Maar mss komt het ooit wel zo ver. Ik heb het trouwens enkel op deze website en op hattrick.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”