Ruben01
Artikelen: 0

Re: Wetenschapsforum onbereikbaar

Ziezo, heel de bups maar eens samengevoegd. Ruben, misschien kwam het door dezelfde fout, maar je had je topicstart 2x geplaatst. Degene zonder reactie heb ik maar even weggehaald om alles centraal te houden.
Bedankt hiervoor Ger, ik weet niet hoe het kwam dat er ineens 2 dezelfde topics verschenen.

Ger schreef:Ik denk dat het weer eenzelfde probleem is geweest als hierboven al is beschreven. Verder kan ik er weinig over zeggen eigenlijk, misschien dat Miels even contact op kan nemen met de provider?

Al denk ik niet dat het een structureel probleem is, getuige ook dat het alweer een half jaar geleden is dat de vorige driver error was.
Even afwachten of er nog problemen komen, als het maar een dagje om de 6 maanden is dan kan ik er wel mee leven hoor :D .
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Uiteindelijk bleek ikzelf de oorzaak te zijn geweest: ik had ergens een SQL-statement op los gelaten waar de server niet vrolijk van werd. Ik heb een tijdje gewacht (wellicht dat ergens een time-out zou optreden). Toen dat na zo'n 15-20 minuten nog niet was gebeurd heb ik een mailtje naar de provider gestuurd, die heeft de MySQL server gereset, en toen draaide alles weer vrolijk. Zijn reactie: volgende keer niet wachten maar gewoon gelijk mailen!

De moderators hebben mijn telefoonnummer, en mogen me zeker bellen / smssen als het ooit nog een keer gebeurt (en het niet door mij komt en ik dus ook niet in de buurt ben :D )
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Veertje
Artikelen: 0

Miels schreef:Uiteindelijk bleek ikzelf de oorzaak te zijn geweest: ik had ergens een SQL-statement op los gelaten waar de server niet vrolijk van werd. Ik heb een tijdje gewacht (wellicht dat ergens een time-out zou optreden). Toen dat na zo'n 15-20 minuten nog niet was gebeurd heb ik een mailtje naar de provider gestuurd, die heeft de MySQL server gereset, en toen draaide alles weer vrolijk. Zijn reactie: volgende keer niet wachten maar gewoon gelijk mailen!

De moderators hebben mijn telefoonnummer, en mogen me zeker bellen / smssen als het ooit nog een keer gebeurt (en het niet door mij komt en ik dus ook niet in de buurt ben :D )
Stond al met de telefoon in de aanslag eigenlijk, maar toen kwam er iets anders tussen. Zal de volgende keer toch meteen bellen.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”