Het is natuurlijk de bedoeling dat je je uploadruimte op het forum enkel voor het forum gebruikt.maar toch kan moelijk hier wat uploaden om het dan ergens anders te gebruiken
Dat moet haast wel langer zijn dan enkele weken, want plaatjes in huiswerktopics van mij van een jaar oud staan er nog steeds, en ik kan me niet voorstellen dat die momenteel allemaal nog maandelijks bekeken worden.Imageshack laat de afbeelding staan voor enkele weken, wanneer ze bekeken worden dan herstart die tijd, dus een topic die niet op tijd heropend wordt verliest ook zijn afbeeldingen.
How long will my uploaded images be available?
Your images will only be deleted if they do not adhere to our Terms of Service. Otherwise, your images will be available forever.
De kunst is in ieder geval om GEEN .bmp bestanden te gebruiken (mocht je dat gedaan hebben). Dat scheelt al een hele hoop. Verder wil ik die limiet wel opvoeren, maar er zijn natuurlijk weer kosten verbonden aan extra diskruimte. We zijn aan het kijken naar mogelijkheden (maar waarschijnlijk niet op korte termijn)Overigens vind ik ook het ook erg jammer dat er maar 1mb ruimte beschikbaar is voor bijlagen. Ik heb die ruimte alweer opgebruikt.