PdeJongh
Artikelen: 0

Re: Natuurkundeforum

Mag ik allen verzekeren dat het stuk voor stuk nalopen en sorteren/(her)plaatsen van topics een enorme klus is?
Als ik ergens het idee hebt gewekt dat dat dan maar snel moet gebeuren zodat je wel een goed overzicht krijgt van de grootte per subforum: fout gedacht. Zo was het namelijk helemaal niet bedoeld.

[off topic]
Ik heb in de afgelopen kerstvakantie eens een schoonmaakactie in oude huiswerktopics gehouden. Uuuuuuuuuuuren ........
Ik bood nog aan om te helpen, maar dat hoefde niet :( [/offtopic]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Rov

Nog een reden: we willen op termijn de fora onafhankelijker profileren. Vandaar ook de diverse domeinen die we voor verschillende fora beschikbaar hebben gemaakt.
Moet je niet per .be of .nl domeinnaam jaarlijks x euro betalen? Kost dat niet ontzettend veel voor elk forum apart?
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Moet je niet per .be of .nl domeinnaam jaarlijks x euro betalen? Kost dat niet ontzettend veel voor elk forum apart?
Het is offtopic, maar goed. Ja, dat moet betaald worden: een euro of 6 a 10 per domein per jaar. Valt wel mee dus.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Phys

Jan van de Velde schreef:Mag ik allen verzekeren dat het stuk voor stuk nalopen en sorteren/(her)plaatsen van topics een enorme klus is? Ik heb in de afgelopen kerstvakantie eens een schoonmaakactie in oude huiswerktopics gehouden. Uuuuuuuuuuuren ........

Ik denk niet dat we moeten verwachten dat dat op korte termijn in orde komt. Áls het al ooit er van zal komen.....
Ik was de haakjes om 'nog' vergeten. Ik wil dus zeker niet de indruk wekken te verwachten dat ze alsnog worden ingedeeld :(
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
eendavid

DePurpereWolf schreef:Natuurkunde gebruikt wiskunde als 'gereedschap' om de natuur te beschrijven.

Astronomie, electrotechniek, geografie, enz. gebruiken natuurkunde in hun specifiek vakgebied.

Wiskunde gaat over abstracte methodes, over het gereedschap, natuurkunde gaat over hoe de gereedschap van de wiskunde te gebruiken.

Het is algemeen aangenomen dat wiskunde en natuurkunde twee verschillende vakgebieden zijn.
Ik heb toch echt de indruk dat in klassieke natuurkunde sterk ingenieurgerelateerde onderwerpen aan bod komen. Het is algemeen aangenomen dat ingenieurswetenschappen en natuurkunde twee verschillende vakgebieden zijn.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”