Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: [Folding] Foldathon

We zouden kunnen proberen onze eigen foldathon te organiseren. Een paar dagen lang computers zoveel mogelijk laten draaien. Alle actieve vouwers aansporen in hun onderschrift er reclame voor te maken. Alle minder actieve vouwers nog eens PB'en met deze actie (wie weet wat je - terug- wakker maakt). Eens zien wat dat voor productiepiek kan veroorzaken.

1e week juli ?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ruben01

Jan van de Velde schreef:We zouden kunnen proberen onze eigen foldathon te organiseren. Een paar dagen lang computers zoveel mogelijk laten draaien. Alle actieve vouwers aansporen in hun onderschrift er reclame voor te maken. Alle minder actieve vouwers nog eens PB'en met deze actie (wie weet wat je - terug- wakker maakt). Eens zien wat dat voor productiepiek kan veroorzaken.

1e week juli ?
Eigenlijk is dit een fantastisch idee !!!

Door een eigen foldathon te organiseren komen er misschien leden bij en worden er oude leden terug wakker. Ik wil hier zeker aan meewerken :D .

(toch geslaagd en vakantie :D )

Kan je mij even zeggen hoe ik een onderschrift kan toevoegen en wat ik er juist moet inzetten.
Jan van de Velde
Moderator

Kan je mij even zeggen hoe ik een onderschrift kan toevoegen en wat ik er juist moet inzetten.
bovenaan de indexpagina, (regel: "ingelogd als" etc) klik "instellingen"

links heb je een menukolom, klik op "wijzig handtekening" onder "personlijk profiel"

de rest wijst zich vanzelf.

NB: allerlei opmaakcodes werken NIET in die handtekening omdat het anders een wilde boel zou worden die de discussies ernstig zou storen.

wacht nog even totdat we wat meer positieve reacties hebben. Dan maken we een nieuw onderwerp ter aankondiging, met uitleg en alles, waarheen we vanuit die onderschriften kunnen linken. En misschien is het zinvol om één tekst te maken die we met zijn allen plaatsen? Of vinden we het leuker met wat variatie?
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Ruben01

wacht nog even totdat we wat meer positieve reacties hebben. Dan maken we een nieuw onderwerp ter aankondiging, met uitleg en alles, waarheen we vanuit die onderschriften kunnen linken. En misschien is het zinvol om één tekst te maken die we met zijn allen plaatsen? Of vinden we het leuker met wat variatie?
Ik denk dat één tekst wel een goed idee is. Wanneer mensen die het forum bekijken een 10-tal keer dezelfde tekst zien staan ben ik er zeker van dat het hun aandacht gaat trekken.

Hopelijk komen er meerdere reacties zodat we het WSF folding team opnieuw wat leven kunnen inblazen :D
Jan van de Velde
Moderator

Wanneer mensen die het forum bekijken een 10-tal keer dezelfde tekst zien staan ben ik er zeker van dat het hun aandacht gaat trekken.
hmpf. Als alléén ik het in mijn onderschrift zet staat het al ruim 11 000 keer te lezen........
Ruben01

hmpf. Als alléén ik het in mijn onderschrift zet staat het al ruim 11 000 keer te lezen........

Ja inderdaad, je hebt gelijk :D
Jan van de Velde
Moderator

Ja inderdaad, je hebt gelijk :D
wat niet wegneemt: hoe vaker te lezen hoe beter.
EEN PAAR DAGEN 24/24 DRAAIEN VOOR HET GOEDE DOEL

De eiwitvouwers van het WSF-Foldingteam oraniseren van.... tot ..... een enorme "FOLDATHON"

DOE MEE

LEES MEER: http;/ etc etc deze link
Ruben01

EEN PAAR DAGEN 24/24 DRAAIEN VOOR HET GOEDE DOEL

De eiwitvouwers van het WSF-Foldingteam organiseren van.... tot ..... een enorme "FOLDATHON"

DOE MEE

LEES MEER: http;/ etc etc deze link

Op het typfoutje na is dat is oké voor mij.

Welke periode gaan we het doen, van zondag 1 juli 2007 tot zondag 8 juli 2007 ?

Wat er zeker in de topic over de FOLDATHON moet staan is dat mensen met een goeie grafische kaart deze beter een weekje

(of een langere periode :D ) kunnen inschakelen ipv van hun CPU en de mensen er op wijzen dat ze met een PS 3 ook kunnen meedoen.

Deze informatie kunnen we eventueel kopieren uit de topic uit de FAQ ivm met folding@home.
gmK

Ik neem alleen aan dat wanneer iemand een grafische kaart heeft die kan vouwen, hij/zij die automatisch wel al gebruikt.

Verder goed initiatef!
Jan van de Velde
Moderator

Met drie man hebben we nog geen kritieke massa vind ik. Nog meer enthousiastelingen?
shimmy

Leuk idee.

In het kader van "ook de kleine beetjes helpen" wil ik zeker een bijdrage leveren.
Ger

Zal ik dan tegen die tijd weer even voor WSF gaan vouwen dan? Heb ik wel een herinnering nodig denk ik.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
gmK

Met drie man hebben we nog geen kritieke massa vind ik. Nog meer enthousiastelingen?

Eigenlijk denk zelfs maar 2... ik vouw namelijk standaard al dag en nacht, dus voor mij is dit niets nieuws.
Jan van de Velde
Moderator

Nou ja, ik, Ger, Shimmy, Ruben01, gmK, dat zijn er al 5.

Ik ga alvast maar eens navragen bij het beheer wat we publiciteitsmatig kunnen doen.
Ruben01

Eigenlijk denk zelfs maar 2... ik vouw namelijk standaard al dag en nacht, dus voor mij is dit niets nieuws.
Je doet dus mee 8-)
Jan van de Velde schreef:Nou ja, ik, Ger, Shimmy, Ruben01, gmK, dat zijn er al 5.

Ik ga alvast maar eens navragen bij het beheer wat we publiciteitsmatig kunnen doen.
Vijf is nog niet zo heel veel, maar wanneer we tijdig onze slogan in onze handtekening plaatsen zou ik toch wel verwachten dat gans de top 25 mee zou doen ?

En hopelijk nog enkele nieuwe vouwers vinden :D

Terug naar “IT en informatica”