Klintersaas
Artikelen: 0
Social:

Re: Ervaren gebruikers

Gebruiker vind ik trouwens wel de beste benaming. Net zoals je computergebruikers hebt, heb je ook forumgebruikers. Natuurlijk heb je ook de negatieve associaties, maar om daarom maar meteen het woord niet meer voor iets positiefs te gebruiken vind ik erg zonde. :D
Ik ben het met je eens dat we het maar bij gebruiker moeten houden.

Nog een alternatief - buiten lid - is poster, want dat is wat we hier uiteindelijk doen.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
TD

Maar als je het dan in het Nederlands interpreteert in plaats van Engels (niet ondenkbaar, zeker voor minder ervaren 'forummers'), dan ben je iets wat normaal tegen een muur hangt...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Klintersaas
Social:

Goed gezien. Berichtenplaatser dan (alhoewel dit misschien een beetje te lang is)?
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
TD

Inderdaad wat lang en klinkt zo artificieel, een letterlijke vertaling van de poster eigenlijk :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Symone

Poster did cross my mind, maar ik dacht direct aan dat geval aan de muur. En ja, die lid-associatie kwam ook langs (hoef je geen puber voor te zijn hoor :D ), maar ergens lid van zijn is toch redelijk Nederlands, leek me. Anyway, leuk dat het zoveel stof doet opwaaien. Jammer dat er niet meer creativiteit huist in al die wetenschappelijke types hier... ik had natuurlijk stiekem de hoop dat iemand iets origineels zou bedenken 8-) .

Je kunt ook nog denken in termen van acitiviteit (maar ja, hoe bepaal je dat? Iemand die een half jaar veel post en zich daarna nooit meer laat zien, kun je moeilijk als zeer actief omschrijven... :D )

Andere optie is forummer, maar da's geen officieel "Van Dale woord"...

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”