Ruben01
Artikelen: 0

Re: .iso bestand

Nvt schreef:Misschien is het verstandig om op de website van de ontwikkelaar van je prog. te kijken of deze

ook op vista uitgevoerd kan worden.

Het programma is VISTA :D .

Het is ondertussen gelukt om te installeren, momenteel loopt alles relatief vlot precies wel een klein probleempje voor mijn reeds afgewerkte frames van F@H terug te halen.

Hopelijk kan ik hier nog een mouw aanpassen :D
Nvt

:D , uhmmm subvocalisatie foutje :D

Misschien zou je, eventueel, kunnen kijken mij micro$oft voor een hardware/software compatibility list.

Tevens schijnt het dat vista een geheugen vreter is:

http://tweakers.net/nieuws/46430/Vista-hee...ugen-nodig.html

Ik heb zelf nog win-xp
Ruben01

Ik heb zelf een 2048 MB werkgeheugen, ik denk dat er veel mensen dingen zeggen over VISTA maar het zelf nog niet geprobeert hebben.

Momenteel ben ikzelf nog zeer positief over het OS, ik moet toegeven dat het opstarten 5s langer duurt dan XP maar vanaf ik opgestart heb lijkt alles sneller te gaan dan bij XP. Dat is wel positief want normaal heb ik het gevoel dat alles zo traag gaat. :D .

Misschien is het wel goed om eens een topic te beginnen op WSF i.v.m. Windows Vista, als je er vragen over hebt dan open je maar een topic en dan probeer ik het voor je uit te zoeken.

(Ik heb de Ultimate versie genomen)
Ger

Ruben01 schreef:Misschien is het wel goed om eens een topic te beginnen op WSF i.v.m. Windows Vista, als je er vragen over hebt dan open je maar een topic en dan probeer ik het voor je uit te zoeken.

(Ik heb de Ultimate versie genomen)
Kuch. Kijk dan eerst even hier... :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Ruben01

Kuch. Kijk dan eerst even hier... :D

Er staan er wel een paar ja :D .

Eerlijk gezegd had ik er wel een paar meer verwacht :D

Terug naar “Informatica en programmeren”