Inderdaad, maar omdat we zo'n groot aantal punten reeds bijeen gevouwen hebben is de schaal op de y-as 200 000, daarom kan je die schommelingen zo slecht zien.Als je voor een natuurkundepracticum metingen doet en daar een grafiek doorheen wil tekenen teken je de meest waarschijnlijke vloeiende kromme langs je meetpunten: je compenseert voor je meetafwijkingen. Zoiets kun je ook door grafische programma's laten doen (functiefit e.d.), en ik meende in eerste instantie dat je dat gedaan had. In december 2006 produceerden we nog 101 000 punten, in april 2007 bijvoorbeeld maar 64 000. Ik had daardoor wat grotere hobbels verwacht .
DePurpereWolf en ikzelf hebben naar mijn weten geen grafische programma's zoals functiefit gebruikt, zoals je kan zien in de bovenstaande excel bestanden hebben we gewoon het lijstje dat Made in flanders ooit een gemaakt had gebruikt en dat aangevult met zoveel mogelijk waarden. Omdat er enkel relatief exacte resultaten zijn van het eerst jaar dat er gevouwen werd namen we als laatste waarde de stand van vandaag, daardoor ontstaat een mooie rechte.
Oké, dat zal ik eens proberen uitvoeren.Geen idee. Dat structureel verwelkomen van nieuwe vouwers is op een goed moment spontaan ontstaan. Doe wat je goeddunkt zou ik zeggen.....