Ik heb vandaag gezien dat zowel Mendelevium en MH Uitterhoeve hun intrede gedaan hebben bij het BOINC team van Wetenschapsforum.
Ben ik correct als ik zeg dat MH Uitterhoeve overeenkomt met thermo1945 ?
Ik denk dat ik mij vergist heb, zojuist heb ik nog een paar andere gegevens gecontroleerd en volgens mij komt de naam MH Uitterhoeve overeen met Merien op Wetenschapsforum.Ben ik correct als ik zeg dat MH Uitterhoeve overeenkomt met thermo1945 ?
Thermo1945 heeft al wel punten bijelkaar gerekend:Ruben01 schreef:Werkt er iets niet goed thermo ? Je staat namelijk nog niet in ons team, het is natuurlijk ook mogelijk dat je een heel grote work-unit hebt en dat het daarom wat langer duurt. Einstein@home is een van de zwaarste projecten dus dat is goed mogelijk.
Als er vragen zijn willen we ze zeker proberen oplossen als dat binnen onze mogelijkheden valt.
Het hele team zit er al enkele dagen op te wachten en uiteindelijk is het zover, we zijn de top 25.000 binnengeschoven .En zo gaan we binnenkort, vandaag of morgen, door de 25000ste plaats grens.
Waarschijnlijk heb je het volgende gedaan: de BOINC software geïnstalleerd en een account aangemaakt.ik heb me ook toegevoegd en krijg een error : "geen werk aanwezig"
Het wetenschapsforum team heeft vijf tien ? leden, kom jij ons versterken?
Waw, 15% in minder dan een uurtje.freekie2 schreef:ondertussen is hij in gang geschoten....
15 %
51.19 minuten al gedaan
24.56 uur nog te doen pi.gif
De nationaliteit van ons team maakt niet zoveel uit denk ik, het forum noemt ook 'Wetenschapsforum.nl' en er zijn zowel Belgen als Nederlanders. Zolang het team maar groeit en stijgt in de ranking ben ik al tevreden .DePurpereWolf schreef:De 'Belg' tot 'Nederland' ratio staat nu op 3 tegen 4 met 1 onthouding. Als er nog meer Belgen bij komen moet ik de nationaliteit van het team omdopen.
Jammer dat er geen Benelux vlaggetje is.
TofIk heb er acht van gemaakt in de beginpost, ik zal het bijhouden als er een nieuweling bijkomt.