"Voorbeeld bericht"?Vervelend is het niet meer kunnen editten als je veel latextekst hebt.
"Voorbeeld bericht"?Vervelend is het niet meer kunnen editten als je veel latextekst hebt.
Soms wordt de code niet gepikt [unparseble latex code ...] omdat er ergens een foutje in zit. Dat wordt dan zoeken naar foutjes. Dat wordt dan een haastklus (te gehaast klus).
De tijd die je hebt om te veranderen hangt af van hoe ervaren je al bent op dit forum. Zie ook deze post.trouwens dat van 10 minuten de tijd om een post te wijzigen werkt niet probeerde een post te editen na 1 minuut kreeg toen al melding van geen rechten
Zo leer je nog eens wat.Er is niet voor niks een "voorbeeld bericht" knop. Controleer eerst je bericht voordat je hem plaatst.
[rr]Wil je zeggen dat je na 1586 berichten de voorbeeld-knop nog nooit hebt opgemerkt?
Ik ben dit met je eens.De mogelijkheid tot aanpassing/correctie hiervan lijkt me de leesbaarheid van het forum ten goede komen. Zolang er op het gewraakte bericht niet is gereageerd zie ik niet het bezwaar van een correctie-mogelijkheid.
Die modificatie bestaat niet voor Invision, voor zover ik weet. Meer dan aanpassen van de tijden zit er dus niet in.Dat lijkt me - samen met de voorgestelde modificatie - een goed idee
Ben ik niet met je eens. De melding 'Dit bericht is bewerkt door...' blabla voegt nul komma niks toe. Deze melding krijg je als je je bericht ingrijpend hebt gewijzigd, maar ook als je je bericht hebt gewijzigd ivm een klein, onbenullig typefoutje. Wat kan mij het nou schelen dat het bericht is bewerkt, laat staan het tijdstip van bewerking. Die melding is echt onzin en totaal overbodig.Het heeft wel degelijk toegevoegde waarde vind ikzelf: wanneer je een post hebt gelezen en je komt later nog eens terug kan het goed zijn om te weten dat de betreffende post niet meer is wat hij is geweest. In dat geval is nog een keer lezen op zijn plaats.