EvilBro
Artikelen: 0

Re: Berichten wijzigen

Vervelend is het niet meer kunnen editten als je veel latextekst hebt.
"Voorbeeld bericht"?
Bart

Soms wordt de code niet gepikt [unparseble latex code ...] omdat er ergens een foutje in zit. Dat wordt dan zoeken naar foutjes. Dat wordt dan een haastklus (te gehaast klus).

Er is niet voor niks een "voorbeeld bericht" knop. Controleer eerst je bericht voordat je hem plaatst.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Miels
Beheer
Artikelen: 6

trouwens dat van 10 minuten de tijd om een post te wijzigen werkt niet probeerde een post te editen na 1 minuut kreeg toen al melding van geen rechten
De tijd die je hebt om te veranderen hangt af van hoe ervaren je al bent op dit forum. Zie ook deze post.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PeterPan

Er is niet voor niks een "voorbeeld bericht" knop. Controleer eerst je bericht voordat je hem plaatst.
Zo leer je nog eens wat.
Phys

Wil je zeggen dat je na 1586 berichten de voorbeeld-knop nog nooit hebt opgemerkt? :eek:
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
PeterPan

Wil je zeggen dat je na 1586 berichten de voorbeeld-knop nog nooit hebt opgemerkt? :eek:
[rr] :) :?:
Jan van de Velde
Moderator

Toch ben ik niet zo gelukkig met de huidige gang van zaken. Het overkomt me geregeld (en dat ligt aan mij hoor) dat ik bij herlezing na enige tijd wat minder gelukkig ben met een gebruikte formulering, of alsnog fouten of omissies ontdek, of om één of andere reden nieuwe relevante info ontdek. De mogelijkheid tot aanpassing/correctie hiervan lijkt me de leesbaarheid van het forum ten goede komen. Zolang er op het gewraakte bericht niet is gereageerd zie ik niet het bezwaar van een correctie-mogelijkheid.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
albert davinci

De mogelijkheid tot aanpassing/correctie hiervan lijkt me de leesbaarheid van het forum ten goede komen. Zolang er op het gewraakte bericht niet is gereageerd zie ik niet het bezwaar van een correctie-mogelijkheid.
Ik ben dit met je eens.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.
TD

Dat zou inderdaad beter zijn dat dit systeem met een vaste tijdslimiet, maar dit is geen standaardoptie in Invision. Dat was het overigens ook niet bij phpBB, daar was dat door ons aangepast (modificatie). Misschien dat de technici kunnen nagaan of dat ook hier weer te implementeren valt.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Miels
Beheer

Ik kan de termijnen wat oprekken. Ik zit aan het volgende te denken:

De oude vs potentiele situatie mbt tijd om post te wijzigen in minuten.

gast: 0 - 0

nieuwe gebruiker: 2 - 5

gebruiker: 5 - 15

ervaren gebruiker: 10 - 30

donateur: 15 - 60
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
ypsilon

Dat lijkt me - samen met de voorgestelde modificatie - een goed idee :-)
Miels
Beheer

Dat lijkt me - samen met de voorgestelde modificatie - een goed idee :-)
Die modificatie bestaat niet voor Invision, voor zover ik weet. Meer dan aanpassen van de tijden zit er dus niet in.
jdr

Het gebeurt mij regelmatig dat ik achteraf een bericht wil wijzigen door nog iets toe te voegen of fouten te herstellen die mij na het opzetten van het bericht pas zijn opgevallen.

Dit lukt op zich prima, maar slechts tot het moment dat ik uitlog; wanneer ik weer inlog is de wijzigknop verdwenen en heb ik hiermee geen mogelijkheid meer tot het wijzigen van het bericht.

Consequentie hieraan is dat wanneer ik een toevoeging wil doen ik een nieuw bericht moet opstellen waardoor ik meerdere berichten onder elkaar heb staan, ik kan mij herinneren dat op het oude forum er nogal op gehamerd werd om in zulke gevallen de wijzigknop te gebruiken om een draad zo overzichtelijk mogelijk te houden.

De mogelijkheden die er lagen op het oude forum waren wat mij betreft ideaal; kunnen wijzigen tot het moment dat er een reactie op het bericht is geplaatst.

Ook stoor ik mij aan de notificatie (zie hieronder) van het wijzigen onder aan de berichten; het voegt niks toe en doet afbreuk aan het bericht in kwestie.
Miels
Beheer

Het heeft wel degelijk toegevoegde waarde vind ikzelf: wanneer je een post hebt gelezen en je komt later nog eens terug kan het goed zijn om te weten dat de betreffende post niet meer is wat hij is geweest. In dat geval is nog een keer lezen op zijn plaats.
zpidermen

Het heeft wel degelijk toegevoegde waarde vind ikzelf: wanneer je een post hebt gelezen en je komt later nog eens terug kan het goed zijn om te weten dat de betreffende post niet meer is wat hij is geweest. In dat geval is nog een keer lezen op zijn plaats.
Ben ik niet met je eens. De melding 'Dit bericht is bewerkt door...' blabla voegt nul komma niks toe. Deze melding krijg je als je je bericht ingrijpend hebt gewijzigd, maar ook als je je bericht hebt gewijzigd ivm een klein, onbenullig typefoutje. Wat kan mij het nou schelen dat het bericht is bewerkt, laat staan het tijdstip van bewerking. Die melding is echt onzin en totaal overbodig.

En als je dan toch per se die melding wil tonen, kan je dat beter op de een of andere manier in de bovenste regel verwerken (waar ook het tijdstip van oorspronkelijke plaatsing van je bericht staat). Scheelt weer twee regels.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”