Om nog even een probleempje toe te voegen: in het midden van een wormgat staat de tijd stil!? Dus in feite kan je er alleen door heen als je het in een plancktijd (10^-44s) doet.
Dit is overigens wat ik er van gehoord heb ongeveer een jaar terug
Moderators: jkien, Michel Uphoff
Rajeev schreef:Hallo allemaal
Ik ben heel geintereseerd in tijdrijzen en natuurkunde en informatica. Ik doe nu laatste jaar systeem/netwerkbeheer opleiding op mbo (loop nu stage)
Wat ik graag wil weten is waar kan ik over tijdrijzen, sterrenkunden en dat soort vakken leren op hbo? ik will graag tijdrijzen en informatica combineren
Heeft iemand een tip voor me, om verder door te zoeken naar een juiste vervolg opleiding?
Je kunt me ook mailen: [moderator: aub niet vragen om reactie per mail, zie de de regels]
ik zal vaker op deze site komen en mee discuseren (als ik kan)
Greets,
Rajeev
Code: Selecteer alles
Code: Selecteer alles
ik volg sins kort een studie elektro maar ze hebben niet de lestof die nodig hep wat moet ik doen
Flauw (, maar ik snap het wel wat je bedoeldt )Misschien eerst nederlands leren ?
__one__neo__ schreef:Volgens mij is in de tijdreizen inderdad zinloos, ook als je sneller dan het licht gaat zit je nog altijd in het heden maar kijk je terug naar het verleden.
Greetz one neo