Ruben01
Artikelen: 0

Re: [Boinc] Nieuw project toevoegen aan team.

Iedereen mag een wetenschapsforum team aanmaken, dus ook Redmess en Gijs. Ik zit nu niet achter mijn pc, dus kan ik het niet aanmaken.
Je zit niet achter een pc en toch op WSF, hoe doe je dat juist (kan je soms de internetkabel in je hoofd pluggen ofzo :D .

Ik heb even de teams aangemaakt, nu hoeven Redmess en Gijs enkel wetenschapsforum als team toe te voegen via hun BOINC manager. Hopelijk kijken ze regelmatig eens in dit subforum en zien ze dit dus staan.
DePurpereWolf

(Ik zit nu niet achter een pc met Boinc! :D )
DePurpereWolf

Boinc kent vele projecten die kunnen komen en gaan.

Het volgende is een lijst van projecten waarin gebruikers van het forum bezig zijn (op volgorde van populariteit, en bijgewerkt):

SETI@home

Einstein@Home

Rosetta@home

Climateprediction.net

Spinhenge@home

ABC@home

Proteins@home

Quantum Monte Carlo at Home

LHC@home

Ben je aan het boincen voor een ander project zonder team? Meld het hier dan even.
Ruben01

Ben je aan het boincen voor een ander project zonder team? Meld het hier dan even.
Een tijdje geleden had ik opgemerkt dat er teamleden meewerkten aan nieuwe projecten (Redmess en Gijs bijvoorbeeld):

SZTAKI Desktop Grid & Leiden Classical, ik heb daar toen een team voor aangemaakt maar blijkbaar hebben ze dat nog niet toegevoegd in hun BOINC manager.

Het team Wetenschapsforum bestaat wel al bij die 2 projecten !!
DePurpereWolf

Goed opgelet Ruben, ik ga meteen uitzoeken hoe het komt.

Weet je nog wanneer je de 'leiding' van het QMC team naar mij hebt overgeheveld? Was dat half oktober?

Ik heb het gevonden, beide projecten hebben gewoon nog maar 0 punten en tellen daarom nog niet mee, je kunt er wel op inschrijven dus ik zal ze toevoegen aan de bovenstaande lijst.

Ik voeg dit onderwerp even samen met een ander vergelijkbaar onderwerp
Ruben01

Oké DPW, wanneer ik vandaag even tijd heb zal ik misschien een een PB sturen naar Redmess.

Gijs weet ik niet zo goed wie dat juist is op dit forum, de zoekfunctie levert wel een paar hits op maar zeker ben ik niet.

Dan heb ik nog een vraagje, zouden we thermo1945 niet kunnen overtuigen om bij ons te komen, bij wetenschapsforum.nl is hij eind september blijkbaar gestopt.
DePurpereWolf

Ik zal voor volgende 'hitparade' is kijken of ik een mooi en makkelijk overzicht kan maken mbt tot gebruikers en teams. Het niet invullen van het team bij een project is mij ook wel eens overkomen, vooral als je veel projecten hebt is dat nogal veel om bij te houden.

Thermo1945 weet wat hij moet doen, dat is hier al een paar keer behandelt. Als hij dus wil vouwen dan horen we het wel. Ik ben geen goeie om iemand te overtuigen.

Terug naar “IT en informatica”