Flashy bende
Linkt hierheen
Omdat hij dan zover uit het beeld valt dat er dan (bijna) helemaal niemand meer op klikt. Als reclame niet opvalt heb je er niets aan, dus hoe intrusiever, hoe rendabeler. Maar om het gebruik niet te veel te hinderen moet het natuurlijk ook niet overdreven worden. Dat blijft een lastig evenwicht, maar met de huidige indeling van bannerposities denken we een passend compromis bereikt te hebben.Waarom kunnen jullie die reclame niet HELEMAAL onderaan zetten?
Nee, ze staan er voor de sierDus het forum krijgt geld per keer dat er op de advertentie wordt geklikt?
Och, ik weet het niet. Ballonnen doorprikken is een van de doelen van wetenschap. Om ballonnen door te kunnen prikken heb je allereerst ballonnen nodig....Hier staat onderaan een banner voor scheppingofevolutie.nl. Ik kan het niet helpen - hij past inderdaad onder jullie regels - desalniettemin vind ik hem bijzonder 'ongepast' voor een wetenschapsforum.
Dat mag je best vragen, maar daar mogen wij van Google geen antwoord op geven en dat doen we dus ook niet.wat verdien je per klik als ik vragen mag