Ik zie alleen maar de latexcode, niet de uitwerking..
dus overal staat [tex.] dit en dat[/tex.]
Klopt, dat probleem bestaat bij bestaande berichten met LaTeX, zoals ook hier aangekondigd.Ik zie alleen maar de latexcode, niet de uitwerking..
Zo, ik geloof dat dit gemaakt is!Klintersaas schreef:Boven quotes die gegenereerd zijn door de - of -knoppen stond vroeger het volgende:
Gebruikersnaam schreef:
Sinds vandaag (waarschijnlijk een gevolg van het forumonderhoud dus) staat er het volgende boven quotes die gemaakt zijn voor het forumonderhoud:
schreef:(Gebruikersnaam)
en het volgende bij quotes die gemaakt zijn na het forumonderhoud:
schreef:(Gebruikersnaam @ datum, tijdstip)
Is het de bedoeling dat dit zo blijft of is dit een foutje dat door de mazen van het net geglipt is?
En bij alleen een postid:Boven quotes die gegenereerd zijn door de - of -knoppen stond vroeger het volgende:
Boven quotes die gegenereerd zijn door de - of -knoppen stond vroeger het volgende:
Boven quotes die gegenereerd zijn door de - of -knoppen stond vroeger het volgende:
Lijkt dus allemaal te werken!Test!
...
Er is alleen nog een schoonheidsfoutje, namelijk de haakjes
Het is inderdaad opzet.Is dat wel een schoonheidsfoutje? Ik vind het wel goed om die tekst tussen haakjes te zetten. Het is immers bijzaak.
Toen stond er inderdaad niets tussen haakjes. Sterker nog: er stond helemaal niets achter de naam, ook geen datum. Nu wel dus. Je kan dat altijd zelf handmatig weghalen door de datum in de quote weg te halen.Ow, oké Dacht me namelijk te herinneren dat het voor dit weekend nog niet tussen haakjes stond
Nee, dat is niet de bedoeling. Een aantal links klopte niet (naar een verkeerde directory), die heb ik aangepast. Ik geloof dat nu nog steeds niet alles werkt, maar daarvoor zal ik een moderator van biologie vragen om er eens naar te kijken.theoriegeladen schreef:In de bijsluiter van het biologieforum verwijzen links naar het oude forum waarvoor je je opnieuw moet aanmelden.
Is dat de bedoeling en om wat voor soort topics gaat dit dan?
Ah, het kwartje valt. Ik weet nu wat de oorzaak is. Corrigeren is niet 1-2-3 gedaan, maar ik weet in welke hoek we het moeten zoeken. Wellicht kan ik er een tijdelijk mouwtje aan passen wat het symptoom bestrijdt, zodat we later de oorzaak aan kunnen pakken.Fred F. schreef:Ik merk dat ditzelfde probleem bij zowat alle mini en microcursussen ook optreedt.
Elke link die naar de diverse hoofdstukken van de cursus verwijst, of naar waar men vragen of opmerkingen kan posten werktn niet goed. Er verschijnt een mededeling dat de link naar het oude forum verwijst. Het zijn allemaal links waarin ....../invision/..... voorkomt.