foodanity
Artikelen: 0

Re: Problemen na invision update

Ik zie alleen maar de latexcode, niet de uitwerking.. :D

dus overal staat [tex.] dit en dat[/tex.]
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik zie alleen maar de latexcode, niet de uitwerking.. :D
Klopt, dat probleem bestaat bij bestaande berichten met LaTeX, zoals ook hier aangekondigd.

We zijn hiermee bezig (maar wilden het forum wel alvast open zetten). Als het goed is werkt LaTeX die nu wordt gepost wel.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer

Klintersaas schreef:Boven quotes die gegenereerd zijn door de Afbeelding- of Afbeelding-knoppen stond vroeger het volgende:

Gebruikersnaam schreef:

Sinds vandaag (waarschijnlijk een gevolg van het forumonderhoud dus) staat er het volgende boven quotes die gemaakt zijn voor het forumonderhoud:

schreef:(Gebruikersnaam)

en het volgende bij quotes die gemaakt zijn na het forumonderhoud:

schreef:(Gebruikersnaam @ datum, tijdstip)

Is het de bedoeling dat dit zo blijft of is dit een foutje dat door de mazen van het net geglipt is?
Zo, ik geloof dat dit gemaakt is!

Ook even testen wat er gebeurt als ik geen datum meegeef:
Boven quotes die gegenereerd zijn door de Afbeelding- of Afbeelding-knoppen stond vroeger het volgende:
En bij alleen een postid:
Boven quotes die gegenereerd zijn door de Afbeelding- of Afbeelding-knoppen stond vroeger het volgende:

En bij alleen een datum:

En in het geval van helemaal geen extra data:
Test!
Lijkt dus allemaal te werken! :D
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PdeJongh

Er is alleen nog een schoonheidsfoutje, namelijk de haakjes :D

...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Phys

Is dat wel een schoonheidsfoutje? Ik vind het wel goed om die tekst tussen haakjes te zetten. Het is immers bijzaak.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
Miels
Beheer

Er is alleen nog een schoonheidsfoutje, namelijk de haakjes :D
Is dat wel een schoonheidsfoutje? Ik vind het wel goed om die tekst tussen haakjes te zetten. Het is immers bijzaak.
Het is inderdaad opzet.
PdeJongh

Ow, oké :D Dacht me namelijk te herinneren dat het voor dit weekend nog niet tussen haakjes stond
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Miels
Beheer

Ow, oké :D Dacht me namelijk te herinneren dat het voor dit weekend nog niet tussen haakjes stond
Toen stond er inderdaad niets tussen haakjes. Sterker nog: er stond helemaal niets achter de naam, ook geen datum. Nu wel dus. Je kan dat altijd zelf handmatig weghalen door de datum in de quote weg te halen.
theoriegeladen

In de bijsluiter van het biologieforum verwijzen links naar het oude forum waarvoor je je opnieuw moet aanmelden.

Is dat de bedoeling en om wat voor soort topics gaat dit dan?
Miels
Beheer

theoriegeladen schreef:In de bijsluiter van het biologieforum verwijzen links naar het oude forum waarvoor je je opnieuw moet aanmelden.

Is dat de bedoeling en om wat voor soort topics gaat dit dan?
Nee, dat is niet de bedoeling. Een aantal links klopte niet (naar een verkeerde directory), die heb ik aangepast. Ik geloof dat nu nog steeds niet alles werkt, maar daarvoor zal ik een moderator van biologie vragen om er eens naar te kijken.
Fred F.
Pluimdrager

Ik merk dat ditzelfde probleem bij zowat alle mini en microcursussen ook optreedt.

Elke link die naar de diverse hoofdstukken van de cursus verwijst, of naar waar men vragen of opmerkingen kan posten werktn niet goed. Er verschijnt een mededeling dat de link naar het oude forum verwijst. Het zijn allemaal links waarin ....../invision/..... voorkomt.
Hydrogen economy is a Hype.
Miels
Beheer

Fred F. schreef:Ik merk dat ditzelfde probleem bij zowat alle mini en microcursussen ook optreedt.

Elke link die naar de diverse hoofdstukken van de cursus verwijst, of naar waar men vragen of opmerkingen kan posten werktn niet goed. Er verschijnt een mededeling dat de link naar het oude forum verwijst. Het zijn allemaal links waarin ....../invision/..... voorkomt.
Ah, het kwartje valt. Ik weet nu wat de oorzaak is. Corrigeren is niet 1-2-3 gedaan, maar ik weet in welke hoek we het moeten zoeken. Wellicht kan ik er een tijdelijk mouwtje aan passen wat het symptoom bestrijdt, zodat we later de oorzaak aan kunnen pakken.
Klintersaas
Social:

Het "Rapporteer Misgedrag"-formulier is Engelstalig i.p.v. Nederlandstalig.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Bart

Er is recentelijk (na de update) een nieuw report systeem geintroduceerd. Deze moet nog vertaald worden.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
eendavid

We kunnen geen grafiekjes meer plotten.

Zie bijvoorbeeld hier

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”