Mendelevium
Artikelen: 0

Re: [Boinc] Statistieken

Persoonlijk ben ik een fan van BOINC stats maar toch kijk ik ook vaak op all projects (nog net iets meer info). :D
Net hetzelfde hier, bij all projects vind je net iets meer info, maar van die BOINC stats ben ik ook wel een fan :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
Ruben01

Net hetzelfde hier, bij all projects vind je net iets meer info, maar van die BOINC stats ben ik ook wel een fan :D
Ik heb juist nog eens gekeken naar all projects en ik weet waarom ik meer fan ben van boinc stats.

Bij boinc stats zijn er namelijk die landenstatistieken en daar zit ik wel graag naar te kijken :D .

Leuk om zien hoe we langzaam bij de beste 100 van Nederland kruipen.
Mendelevium

We zijn de laatste tijd steeds beter en beter bezig. Vandaag was de 2de beste dag ooit met een totaal van 2133 credits.

In het lijstje van beste 5 dagen ooit zijn er 3 van 2008 en 2 van 2007 (de laatste 14 december).

Gebaseerd op de statistieken vanBOINCstats
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

Ruben01

Mendelevium schreef:We zijn de laatste tijd steeds beter en beter bezig. Vandaag was de 2de beste dag ooit met een totaal van 2133 credits.

In het lijstje van beste 5 dagen ooit zijn er 3 van 2008 en 2 van 2007 (de laatste 14 december).
Dat is mij ook al opgevallen, als we niet steeds meer punten zouden binnenhalen dan zouden we ook niet met een constante snelheid stijgen in de rankings.

Ik heb nog geweten en dat is niet zo heel lang geleden dat we met een kleine 1000 punten per dag meer dan 500 plaatsen stegen. Nu met meer dan 2000 punten stijgen we net geen 100 plaatsen per dag. Je begint dus heel goed te voelen dat de concurentie groter is en dat achteraan in de ranking de team veel dichter bij elkaar liggen. Als je daar 1 credit krijgt dan steek je al iemand voorbij. Vooraan moet je al iets meer credits binnenhalen vooraleer je een voorganger kan inhalen.

Goed bezig, zo blijven verdergaan ;) .
Mendelevium

Gisteren behaalden we volgens BOINCstats onze 2 beste dag ooit, met een totaal van 4 610 credits.

De 5 beste dagen liggen allemaal tussen 17/01/2008 en 30/01/2008 en daarmee staan we al op een 83ste plaats in Nederland en een (officieuze) 32ste plaats in België met 183 923 credits.

RaYK

jup en we hebben nog niet gedaan :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
RaYK

argh man ik kom onnozel van al die pendings

nu al 5 bij seti en 4 bij einstein
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
DePurpereWolf

Je hebt ze gewoon veelste snel af...

Terug naar “IT en informatica”