Net hetzelfde hier, bij all projects vind je net iets meer info, maar van die BOINC stats ben ik ook wel een fanPersoonlijk ben ik een fan van BOINC stats maar toch kijk ik ook vaak op all projects (nog net iets meer info).
Moderator: Jan van de Velde
Net hetzelfde hier, bij all projects vind je net iets meer info, maar van die BOINC stats ben ik ook wel een fanPersoonlijk ben ik een fan van BOINC stats maar toch kijk ik ook vaak op all projects (nog net iets meer info).
Ik heb juist nog eens gekeken naar all projects en ik weet waarom ik meer fan ben van boinc stats.Net hetzelfde hier, bij all projects vind je net iets meer info, maar van die BOINC stats ben ik ook wel een fan
Dat is mij ook al opgevallen, als we niet steeds meer punten zouden binnenhalen dan zouden we ook niet met een constante snelheid stijgen in de rankings.Mendelevium schreef:We zijn de laatste tijd steeds beter en beter bezig. Vandaag was de 2de beste dag ooit met een totaal van 2133 credits.
In het lijstje van beste 5 dagen ooit zijn er 3 van 2008 en 2 van 2007 (de laatste 14 december).