Anonymous
Artikelen: 0

Re: Huurcontract (fraude)

Bedankt voor de beschrijving Tamara.

Ik ken hem dus wel, ben een beetje in shock nu.

:shock:
Anonymous

Ik ken Patrick.....maar waar hij nu zit!!!!! Weet het niet, maar zodra ik dat weet laat ik het weten ..

Dit is tenminte dat was toen zijn msn...mail...

xxxxxxxxxxxx geen emailadressen in je berichten. Ook niet van anderen dus!Suc6
Ard

hoi sylvana,  

als je hier informatie wilt hebben dan bel mij maar op nummer **********  

tamara
Niet heel slim. Je had beter dan een pm kunnen sturen. Maar dit ter zijde.

Een leuke opdracht voor de moderator zou ik zeggen. Telefoonnummer weghalen.....

Je hebt toch een, door beide partijen getekend contract? Met daarop een datum van betrekking van de woning? Dan is er toch sprake van contractbreuk? En daarbovenop diefstal? (Zeker wanneer je bonnetjes en/of foto's kan tonen.)
Anonymous

Ik heb patrick gekend... laatst nog paar sms-jes gehad van em, heeft een nieuwe vriendin en weet ik veel wat. Schijnt zoon te zijn van die Hanny [edit ivm persoonsbescherming] Heb in het verleden een relatie met hem gehad maar was snel over toen ik al een gevoel kreeg van dit klopt niet.

Dames, laat je niet gek maken door hem!

En inderdaad, grote grove man, blond haar...
Anonymous

Patrick is inderdaad een zoon van Hanny [edit ivm persoonsbescherming]

Adres kan ik nog niet geven, maar zodra ik zekerheid heb...wil ik jullie zeker helpen............Dit moet een keer stoppen :shock:
ironeye

zeer triest dit.

Het huis dat gehuurd is, is dus van iemand anders. Weet deze persoon er al van? is deze al getraceerd? zodoende kan hij misschien nog meer informatie geven over Patrick en of de spullen er nog liggen??

Als de spullen er nog liggen dan kan je eventueel overgaan op "inbreken".

en anders....???
Schaken is een sport om de hersens te kraken en de dag door te komen.

Soms echter kraken de hersens niet en kan de dag beter snel voorbij gaan.
Anonymous

Hoi, Ik lees net je verhaal over patrick en och je bent één van veele ik "ken"hem al jaren en hij doet niets anders dan mensen besodemieteren hij heeft inmiddels een heleboel exen maar wat nog erger is hij heeft ook 3 ex-vriendinnen die hij heeft laten zitten met TONNEN schuld en met z'n drieén hebben ze 6 kinderen van dat ei . Ik weet waar zijn moeder (Hanny dus) woont en zo af en toe weet ik waar hij is, dus kan ik je hiermee helpen dan mail mij maar even.

xxx en laat het je troosten dat het bij jou alleen je spullen zijn want ook zijn handjes schijnen een beetje los te zitten en een kind van die ******** hebben lijkt me helemaal een ramp.

pompiedoe
Anonymous

Wat ik je kan adviseren is het volgende.

Zoek uit wie de eigenaar van het huis is. Leg uit wat er aan de hand is. Verzoek hem/haar (bij aangetekend schrijven) toestemming om je spullen uit het huis te mogen halen. Geef daarbij een korte termijn om te antwoorden (3 dagen bijv.).

Indien dit wordt geweigerd of er geen reactie komt, kun je naar een advocaat gaan die voor jou in kort geding toestemming vordert om de spullen uit het huis te mogen halen. Met het vonnis kun je jezelf toegang tot het huis verschaffen (al dan niet met behulp van de sterke arm).

De advocaat zal je kosten in rekening brengen. Als je een relatief laag inkomen hebt, kun je in aanmerking komen voor een toevoeging. Je betaalt dan alleen een (lage) eigen bijdrage aan de advocaat. De rest van de kosten zijn voor rekening van de staat. In het andere geval dien je de kosten zelf te betalen. Waarschijnlijk krijg je wel een deel terug in de vorm van een proceskostenveroordeling.

Daarnaast heb je hierdoor natuurlijk schade geleden. Dezelfde advocaat kan beslag laten leggen op bijv. de auto of de bankrekening van de "verhuurder". Daarna kun je de schade op hem gaan verhalen.
Ard

Is het ondertussen al opgelost?
Anonymous

een kind van die ******** hebben lijkt me helemaal een ramp.  
de kinderen die kunnen er niks aan doen,

er is alleen 1 ding te hopen voor die kinderen..

Dat ze NOOIT zullen denken dat hij een 'goede' vader is..

Het kindje heeft er recht om te weten hoe het zit maar verder

is het te hopen dat de kinderen later geen contact met hem willen.

Als die dan nog leeft tenminste... Die kans acht ik zeer klein.

Patrick is gewoon een grote oplichter die absoluut geen gevoel heeft, zn moeder is al net ze erg, ze doet zo zielig in de prive en dergelijke. Ze komt over als een toegewijde moeder en oma. Maar

als ze dat zou zijn zou dr eigen kleinkinderen wel willen zien. Want ze weet dat ze er aantal heeft die ze nog nooit heeft gezien. En als ze een goede moeder zou zijn had ze dr zoon allang aangegeven.

Maar ja, het zit blijkbaar in de familie want zelf licht ze de boel ook op.

Hopelijk worden ze snel opgepakt en krijgen ze de straf die ze verdienen.

Terug naar “Rechtswetenschappen”