2MB? Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.Ik werk op een PC met een harde schijf van 20 GB(5400 rpm), 1,60Ghz en 2MB ram.
2MB? Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.Ik werk op een PC met een harde schijf van 20 GB(5400 rpm), 1,60Ghz en 2MB ram.
Daar hoef je volgens mij niet eens een plugin voor te schrijven. Op de website van notepad++ staat wel het een en ander over het runnen van externe tools.Ik blijf echter notepad++ gebruiken, zijn er eigenlijk mogelijkheden om zelf plugins te schrijven. Zo dacht ik er aan om bijvoorbeeld een build-knop toe te voegen en dergelijke.
2GB, sorry, die gooi ik vaak wel eens door elkaar2MB? Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Die heb ik allemaal al eens gelezen en ik snap er niks van. Ik vind de uitleg bijzonder onduidelijk.Daar hoef je volgens mij niet eens een plugin voor te schrijven. Op de website van notepad++ staat wel het een en ander over het runnen van externe tools.
Die heb ik allemaal al eens gelezen en ik snap er niks van. Ik vind de uitleg bijzonder onduidelijk.
Laat eens zien wat je wilt. (Hoe je het in dos zou doen) Mogelijk kan ik je helpen aangezien ik dat voor python heb gedaan.
Schrijft eens uit wat je in dos zou doen?Evil Lathander schreef:Je hebt dus 'Run' als optie, waar je een aantal dingetjes kan doen.
Wat ik wil doen is een optie toevoegen om een Java programma waar ik mee bezig ben in NotePad++ te compileren en te runnen.
eerst met het cd commando naar de map waar het bestand zit gaan.Schrijft eens uit wat je in dos zou doen?
Code: Selecteer alles
javac $(FULL_CURRENT_PATH)
Code: Selecteer alles
java $(NAME_PART).jar