Ger
Artikelen: 0

Re: Server vastgelopen

Ik denk dat dit te maken heeft gehad met het probleem dat Miels hierboven beschreef:
Wat betreft Invision zijn 3 corrupt geraakt: 1 over topic views, 1 over spider logs, en 1 over een profile views. Aangezien 1 van die tabellen topics betrof, ging daar dus iets fout met de weergave.

De betreffende tabellen zijn qua structuur hersteld, al ontbreekt de data nog (die zit wel in een backup, maar is nog niet terug gezet. Het zou dus kunnen gebeuren dat topic en profile views vreemde verschijnselen gaan vertonen).
De registratie dat je het al gelezen hebt is daarmee overhoop gegooid waarschijnlijk. Kan nog hier en daar voorkomen, maar als je een topic bekeken hebt zal het bij die topic niet meer optreden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Klintersaas schreef:Wanneer ik op het Afbeelding-symbooltje (Go to last unread) voor een topic klik, kom ik niet meer terecht bij de laatste door mij ongelezen post, maar gewoon bij het begin van de topic. Is dit een gevolg van de problemen met het kleinere lettertype?

EDIT: Het probleem lijkt zichzelf opgelost te hebben.
Wat betreft dit specifieke probleem is er niets aangepast. De uitleg van Ger klopt dus.

Jan van de Velde schreef:Ik weiger te geloven dat dit soort problemen zichzelf oplost..... :D

Ik vermoed dat dat enige mensen wel wat zweetdruppels heeft gekost.
Mogelijk, maar dan zou ik verwachten dat er gemeld wordt dat het opgelost werd.
Dat is inderdaad wel mijn/onze gewoonte, al zou een keer vergeten menselijk zijn... In dit geval had het me dus wel wat druppeltjes gekost, al was dat al gebeurd voordat je je post had opgesteld. Ger heeft het bij het juiste eind:

Ger schreef:Ik denk dat dit te maken heeft gehad met het probleem dat Miels hierboven beschreef:

De registratie dat je het al gelezen hebt is daarmee overhoop gegooid waarschijnlijk. Kan nog hier en daar voorkomen, maar als je een topic bekeken hebt zal het bij die topic niet meer optreden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

het probleem met de banners is ook weer verholpen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”