soms hoor ik ook mensen zich afvragen of het niet beter zou zijn in 1 keer komaf te maken met al die arme landen ook voor een "betere" mensheid. Ik krijg gewoonweg de kriebels van dergelijke gedachten
Het is wel efficiënt.
Moderator: Rhiannon
soms hoor ik ook mensen zich afvragen of het niet beter zou zijn in 1 keer komaf te maken met al die arme landen ook voor een "betere" mensheid. Ik krijg gewoonweg de kriebels van dergelijke gedachten
Lieve noortje, ik heb helemaal niet gezegd dat ik dat goed vind, je moet wel goed lezen wat er eigenlijk staat. Ik ben het er helemaal niet mee eens, maar onderken alleen maar dat het wel efficiënt is.ok, dus jij zou ermee akkoord gaan als ze enkel atoombommen of een zeer snelle uitroeingsziekte naar alle arme landen sturen. We kunnen ze ook in gaskamers zetten.
Volgens mij kan niemand ontkennen dat het efficiënt is.Ik snap echt niet dat je daarachter kan staan, dat je nog maar vindt dat het efficient is!
Ik denk het wel. Door de huidige medische wetenschap kunnen veel mensen (die anders allang het loodje hadden gelegd) veel kindjes maken. Deze hebben dan ook weer ietsje slechtere genen enz.Dus dan volgt de logische vraag waken wij het menselijk ras zwakker?
syd, lees aub mijn berichtje er staat DUIDELIJK op het einde bij dat het niet naar iemand persoonlijk is!Lieve noortje, ik heb helemaal niet gezegd dat ik dat goed vind, je moet wel goed lezen wat er eigenlijk staat. Ik ben het er helemaal niet mee eens, maar onderken alleen maar dat het wel efficiënt is.noortje schreef:ok, dus jij zou ermee akkoord gaan als ze enkel atoombommen of een zeer snelle uitroeingsziekte naar alle arme landen sturen. We kunnen ze ook in gaskamers zetten.
Volgens mij kan niemand ontkennen dat het efficiënt is.Ik snap echt niet dat je daarachter kan staan, dat je nog maar vindt dat het efficient is!
mischien een beetje off-topic, maar ik zou toch zeker even willen opmerken dat dislexie zeker niet als kwaal, of negatieve afwijking gezien moet worden. dislexie kan welliswaar (lichte vormen van) evenwichtstoornissen met zich meebrengen, maar ik denk niet dat moeite hebben met lezen/spreken ernstige gevolgen zou hebben als wij in een lendendoek door de bosjes heen zouden moeten springen...Neem nu als voorbeeld dislextie of slechtzienheid (de erfelijke vorm dan wel), vroeger kwamen deze kwalen veel minder voor doordat de mense die deze kwalen hadde gewoon belange niet zoveel kansen kregen als de mensen zonder deze "afwijkingen".
in een lendendoek door de bosjes heen zouden moeten springen...
Ja, precies dat staat er wel, maar in de eerste regel:Syd, lees aub mijn berichtje er staat DUIDELIJK op het einde bij dat het niet naar iemand persoonlijk is!
Als ik net een berichtje heb gepost en dit is het antwoord, vindt ik dat je ten eerste een beetje doorslaat, ik heb immers alleen maar gezegd dat het efficiënt is. En als je dan aan het eind van het berichtje zegt dat het niet persoonlijk bedoeld is waardeer ik dat wel, maar het eerste deel van je berichtje spreekt dat eigenlijk tegen. Daar wil ik dan op reageren en dan raak ik weleens een beetje geirriteerd.ok, dus jij zou ermee akkoord gaan als ze enkel atoombommen of een zeer snelle uitroeingsziekte naar alle arme landen sturen. We kunnen ze ook in gaskamers zetten.
-> kan dislexie met een operatie opgelost worden? dat is het eerste dat ik daar van hoor.f3 XX schreef:dislexie is geen ziekte maar een gave!!
overigens. het is operatief corrigeerbaar, alleen is deze ingreep veelal niet gewenst.