Het registratieproces bevat (sinds de nieuwe versie) weer engelse teksten.
Dit is verschrikkelijk, nu kan ik alles opnieuw gaan vertalen.
Ik heb sommige fouten verbeterd. Het helemaal vertalen van het registratieproces kan een tijdje duren.
Het registratieproces bevat (sinds de nieuwe versie) weer engelse teksten.
IB Forums Help items
In beide gevallen hoort het "helpitems" te zijn en die laatste zin zou ik willen veranderen in:Doorzoek alle help items, vul één of meerdere sleutelwoorden in:
Better yet: forumnummer in één woordForum naam zou hier vanderd moeten worden in forum nummer
Ik ben het met je eens dat daar het een en ander aangepast moet worden, maar 'team' is m.i. iets te algemeen. Technici, Nieuwsposters, Minicursusauteurs, etc. worden er bijvoorbeeld niet getoond.Misschien "team"?
Nieuwsposters wel, aangezien die moderatorrechten in het nieuwsforum hebben Maar je hebt gelijk ja. Dan zou er evt. een handmatig beheerde pagina van gemaakt kunnen worden. Komt eigenlijk door de, voor de forumsoftware, aparte rol van adviseurs. Ze hebben wel bepaalde rechten die bij een moderator horen, maar zijn het eigenlijk niet.Ik ben het met je eens dat daar het een en ander aangepast moet worden, maar 'team' is m.i. iets te algemeen. Technici, Nieuwsposters, Minicursusauteurs, etc. worden er bijvoorbeeld niet getoond.
Zodra ik tijd heb kan je je verwachten aan een stortvloed meldingen.Post maar alles dat je tegenkomt qua fouten in officiële teksten
In dit geval is 'dat' ook toegestaan. Wanneer het antecedent onbepaald is mogen zowel 'dat' als 'wat' gebruikt worden (in tegenstelling tot situaties waarbij het antecedent bijvoorbeeld een hele zin is; dan is 'wat' de enige correcte optie).Revelation schreef:Verborgen inhoud
- Een post moet bijdragen aan de discussie
Vermijd posts in de trend (= 'trant') van "Vind ik ook" of "Nee, natuurlijk niet!". Op deze manier willen we een discussie laten draaien om feiten in plaats van meningsverschillen. Een post om enkel een onderwerp opnieuw onder de aandacht te brengen (bumping) is ook niet toegestaan. Verder is dit een wetenschapsforum: zaken die niet (genoeg) met wetenschap te maken hebben kunnen derhalve worden verwijderd. Zie ook "respecteer medegebruikers" hieronder.
Op dit forum geldt een aantal regels voor de berichten die worden geplaatst. Iedereen die iets schrijft wordt verondersteld van deze regels op de hoogte te zijn, dus lees deze a.u.b. een keer door. Berichten die niet aan de regels voldoen, kunnen worden verwijderd.
Naast de expliciete regels die je hieronder zult vinden, geldt hier ook de "algemene forumetiquette". Zo worden mogelijk kwetsende of beledigende uitspraken niet getolereerd, evenals commerciële posts.
In zowel posts als signatures is het niet toegestaan commerciële, ideële, charitatieve of anderszins promotionele meldingen te doen.