Beste die hanze,die hanze schreef:ik kwam dit tegen in de inleiding:
■ Naast deze 5 autonome krachten heeft auteur systematisch alle overige fundamentele krachten van alle vormen van atomen/ materie afgeleid:
-) de 17 fundamentele krachten van gewone atomen/ materie (C2),
-) de 11 fundamentele krachten van zwart gat atomen/ materie (C3),
-) de 14 fundamentele krachten van anti atomen/ anti materie (C4).
u beweert dat uw theorie veel logischer en eenvoudiger in elkaar steekt maar dit maakt het alleen maar ongelooflijk ingewikkelt.
op p2 kwam ik dit tegen:
Die krachten zijn verbonden met hypothetische deeltjes zoals het gluon/ het vectorboson die fungeren als krachtendragerdeeltje
die deeltjes zijn experimenteel waargenomen en zijn dus niet hypothetisch
In het document C1 heb ik afgeleid dat de atoomkern geen neutronen kan bevatten doch bestaat uit een bouwwerk van protonen en elektronen waarbij ieder elektron in de atoomkern standaard gebonden is aan twee protonen. Omdat het proton en het elektron dezelfde magnetische spin hebben kunnen de protonen en de elektronen in de atoomkern elkaar dus niet fysiek raken. Daardoor kan in de atoomkern ook geen enkele vorm van annihilatie optreden. In mijn visie kunnen protonen en elektronen dus wel degelijk naast elkaar voorkomen in de atoomkern. De sterke kernkracht is dan een ladingbinding gekoppeld aan een magnetische afstoting (een lad <->mag binding).
In de atoomkern bevindt zich geen gravitatie!
In de documenten C2, C3 en C4 zijn systematisch alle fysische en chemische krachten afgeleid en ook de oorsprong van gravitatie. Verder is afgeleid waardoor al die verschillende fysische en chemische krachten op de verschillende plaatsen van het atoom ontstaan. Ik leg als eerste het verband tussen fysische en chemische krachten op atoom en van gravitatie met snelheid van dat atoom in het heelal ten opzichte van de oorsprong C van het heelal. Het door mij afgeleide stelsel van krachten klopt perfect met wat we waarnemen. De krachten op materie zijn overigens nimmer eerder in onderlinge samenhang met elkaar afgeleid in een document.
De opbouw van het stelsel van krachten op gewone materie, zwart gat materie en anti materie is in beginsel steeds het zelfde. Dat had U kunnen zien als U deze documenten had doorgebladerd. Bij het zwart gat atoom ontbreken een aantal krachten die je wel tegenkomt bij gewone atomen en bij het anti atoom. Het systeem van krachten is niet ingewikkeld; het verklaart precies waar krachten vandaan komen. In de wetenschap/literatuur is dat nimmer eerder gedaan.
In document F1 (Elementair Deeltjes Model 2008) blijkt dat in het heelal slechts 4 stabiele vormen van materie mogelijk zijn: het proton/anti proton en het elektron/anti elektron. Alle andere structuren van quarks, strings of nog kleinere deeltjes zijn instabiel. In document F1 zijn de ruimtelijke structuren van die deeltjes weergegeven.
In dit document zijn alle "stabielere" elementaire deeltjes ruimtelijk weergegeven met hun fysische kenmerken.
Als het gluon en de vectorbosonen bestaan dan zijn daarvan in document f1 weergegeven: 1) de ruimtelijke structuur, 2) de lading, 3) massa en 4) de magnetische spin. Document F1 toont ook precies aan welke deeltjes je straks bij de LHC kunt verwachten.
Wellicht belangrijker en essentieler is dat document F1 het wezen van annihilatie verklaart. Bij annihilatie kun namelijk wel materie conform E = mc2 omzetten in energie (lees in fotonen) maar niet de massa van die materie c.q. de massa van die fotonen. Dat we die massa niet meer als zodanig kunnen meten betekent niet dat fotonen zonder massa zijn. Massa is volgens mij een absoluut onveranderlijke grootheid in het heelal. Einsteins E = mc2 gaat volgens mij wel op voor m = materie (alleen annihilatie) maar niet voor m = massa. Dat zie je pas als je de heelalcyclus hebt afgeleid.
BUW
Beste die hanze,die hanze schreef:ik kwam dit tegen:
Het nucleaire onderzoek startte begin 20e eeuw. Bij al die onderzoeken nam men tijdens het natuurlijke verval en stabilisatie van de atoomkern in eerste instantie slechts 3 vormen van straling waar in de vorm van deeltjes materie:
a) neutronen of γ straling,
b) elektronen of β straling en
c) alfa deeltjes of α straling. c.q kale 2+ geladen heliumkernen bestaande uit 2 protonen in binding met 2 neutronen
gamma straling is gewoon EM straling met zeer hoge frequentie en bestaat niet uit Neutronen, bij gewoon radio actief verval komen er geen losse neutronen vrij, wel bij een splijtingsreactie
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je opmerking.
BUW