Ruben, het word tijd dat we die faq afmaken, want 3x dezelfde vraag beantwoorden word me een beetje te gek.
Lees de posten maar even door Snelle Herhaling, het staat ergens. Of zoek in dit forum op 'pending'
Om der resultaten te controleren gaat men verschillende keren dezelfde taak naar een verschillende pc sturen. Als alle resultaten binnen zijn en vergeleken zijn of er niemand geprutst heeft met software e.d. voor sneller credits te krijgen gaat men de credits geven. Pending wil dus zeggen dat de taak die identiek is aan jouw taak nog niet teruggezonden is.Er staat onder claimed credit wat getallen, maar onder granted credit: pending.
Dat is wel noraal dat je die vraag stelt, ik heb ze in mijn beginperiode ook gesteld aan DPW.Sorry dat ik dezelfde vraag stelde als iemand anders, maar ik had het niet gezien.
Idem hier, voor BOINC mag je me gerust storenRuben, DPW als jullie ooit hulp nodig hebben moet je maar het maar vragen é
Ruben, DPW als jullie ooit hulp nodig hebben moet je maar het maar vragen é
Tof !!Idem hier, voor BOINC mag je me gerust storen
Veel weerstand zullen ze ook niet kunnen bieden tegen jouw enorme puntendrangRob en Bas passen maar beter op, ik stap daar bijna op hun hielen
Zo totaal onverwacht is dat niet hoor: met een quadcoreJa lap he, totaal onverwacht heeft RaYK me ingehaald
Moeilijk wordt dat niet aangezien Ruben momenteel niets meer doet en nummer 2 en 3 zullen ook snel volgen, Redmess daarentegen.Ruben you're next