heb je hier iets aan.Welke pakket moet je gebruiken om \square (zo'n zwart vierkantje) te kunnen gebruiken ?
Normaal niets, dit is een standaard optieEn om tabellen te maken ? \begin{tabular} etc
jhnbk schreef:heb je hier iets aan. http://www.math.tamu.edu/~boas/courses/mat...TeX-square.html
Normaal niets, dit is een standaard optie
Is dit niet reeds opgelost? En mag deze mededeling dus bijgevolg verdwijnen.Elmo schreef: under reconstruction
Door een technisch probleem worden LaTeX codes in berichten van vóór november 2007 niet volledig correct weergegeven.
Het technisch team doet er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Idem.Elmo schreef:Worteltrekken:
[ tex ] sqrt{a} [ /tex ] -->\(sqrt{a}\)en een paar speciale tekens:
[ tex ] infty nabla pm leq geq rightarrow in notin equiv neq propto partial forall exists[ /tex ] -->\(infty nabla pm leq geq rightarrow in notin equiv neq propto partial forall exists\)
Nee:Is dit niet reeds opgelost?
Die is niet telkens vergeten, maar die ontbreekt door toedoen van de nog niet opgeloste LaTeX-fouten. Een van de symptonen is namelijk het verdwijnen van backslashes.Backslash is vergeten
Drieske schreef:Hey,
Ik zit in mn 1ste jaar wiskunde aan unief, moet mn verslag voor Statistiek opnieuw maken, en hoewel je niet veel wiskundige formules nodig hebt, vind ik LateX veel properdere opl dan Word en dergelijke.
Nu zit ik wel met het probleem dat ik niet weet wat de latex-code is voor combinatoriek (zoals er zijn variaties, combinaties...).
Ik heb dit topic in de vlugte eens doorgenomen en kwam deze vraag nog nergens toch (excuses dus als ik erover heb gekeken). Met wat googlen zoals "combinatoriek latexcode" kom ik er ook niet echt.
Alvast bedankt voor jullie moeite!!!
Okee, danku, dat is precies wat ik zochtBurgie schreef:Formules à la\(P_n^k\),\(V_n^k\), ...? Bvb. P_n^k, V_n^k, ...
Verder heb je ook nog het commando "\binom{getal1}{getal2}". Voor zover ik weet is dat alles.
Code: Selecteer alles
[tex]\binom{1}{2}[/tex]
Jan van de Velde schreef:geeft als resultaat:Code: Selecteer alles
[tex]\binom{1}{2}[/tex]
\(\binom{1}{2}\)
werkt die \binom functie wel hier op wsf??