Maar voor de rest komen ze met een vrij goede reportage waarin ze de kern van Wilders' beleid uitleggen, een politicoloog en een psycholoog komen aan het woord, en er word getracht met Wilders over deze film te praten.
Waarom een psycholoog (Bram Bakker) in een dergelijke tegenfilm?. Die zijn uitspraken koppelt aan het feit dat Wilders vroeger is gedumpt door een meisje die er vandoor is gegaan met een moslim. Afgezien dat Bram Bakker zich als psycholoog m.i. met een dergelijke diagnose volstrekt belachelijk maakt. Is het gebruik van een psycholoog voor een film over politiek beleid, uiterst suggestief. Je probeert iemand hiermee in een hoekje te zetten.
De politicoloog spreekt helemaal niet over het beleid maar komt met kroegpraat wat ik zelf ook had kunnen vertellen. Hij geeft zijn visie over rechtse partijen uit het verleden, die de club niet bij elkaar konden houden en suggereert, dat er geen angst hoeft te zijn als Wilders veel stemmen zou krijgen. Hij stelt eigenlijk dat een partij als PVV zich zelf te gronde richt. Ongelofelijk naïef!. gaat u maar rustig slapen komt bij me op.
Dit doen ze m.i. nu juist niet. Waaruit blijkt dit dan?. Daarnaast zou dit de tegenfilm zijn van de film van Wilders. Dit wordt m.i. niet gedaan als ik lees in de media dat Wilders een film gaat maken, waarin hij wil aantonen dat teksten in de Koran aanzetten tot haat, onderdrukking etc. en deze met beelden wil aantonen. Dit wordt in de tegenfilm nergens weerlegt. Dat had ik dan van een tegenfilm verwacht en vooral gehoopt.Maar voor de rest komen ze met een vrij goede reportage waarin ze de kern van Wilders' beleid uitleggen,
Ik weet het niet, misschien met afvallige moslims??.Denk je dat Wilders tracht met een moslim te praten voor zijn film?
Maar ik vind het zo verdomd zonde van de moslims dat ze Wilders zo serieus nemen. Dat ze eigenlijk bevestigen wat hij probeert aan te tonen. De man is zijn leven niet zeker, om wat hij zegt. Ik vind de toon van Wilders ook veel te gek en ben ook niet besmet met zijn denkbeelden, maar daarom hoeft deze man toch niet voor zijn leven te vrezen, Verdorie!. Zolang hij zich ook nog met zijn uitspraken binnen de grenzen van onze wet beweegt, dan is hij vrij om te zeggen wat ie wil.