Redmess
Artikelen: 0

Re: [Boinc] challenge

Ik heb problemen met crashes hier. Ik wil opnieuw installeren, maar mijn installatie cd sputtert tegen...

Bovendien moet ik nog een krachtigere koeler installeren.

Maar hopelijk gaat het spoedig weer op volle toeren vooruit.
Arjant2

**** ik merk de challenge nu pas op.

Dus ik schakel nu over. Beter laat dan nooit...
JonazzDJ

Ik wil wel nog even helpen. Maar ik heb geen verstand van deze challenges dus jullie moeten mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen!
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Arjant2

Doe je al mee aan Boinc?

Ik heb nu 2 pc's draaien, de andere 3 heb ik helaas geen remote access over dus die gaan pas over zodra ze klaar zijn met hun andere taken... Dus hopelijk kunnen die nog wat werk verzetten de laatste uurtjes.
JonazzDJ

Boinc heb ik ja, ik heb nog een tijdje gecruncht voor Rosetta en WCG.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

Arjant2

Dani s het eigenlijk heel eenvoudig.

Meld je aan bij Primegrid-project binnen boinc.

Vervolgens ga je naar je voorkeuren op de primegrid pagina en selecteer je het project waar bij vermeld staat dat het de challenge is.

De rest op No zetten, en ook no zetten bij "if not available send other projects" ofzoiets.
JonazzDJ

Ik denk dat het goed ingesteld staat!

Dar

Ik denk dat het goed ingesteld staat!
Het staat goed ingesteld! Je hebt al behoorlijk wat punten bijgedragen.
**** ik merk de challenge nu pas op.
Tsja. Ik kwam maar een paar dagen voor de challenge erachter dat er weer 1 was. De volgende challenge heb ik het nieuws hopelijk wat eerder.
Arjant2

Zou handig zijn als primegrid de volledige challenge calendar weer online zet, dan zet ik het in mijn agenda...

Inmiddels draaien mijn 5 pc's allemaal, maar is nog maar 8 uurtjes te gaan, dus heel veel invloed gaat dat niet meer hebben.
JonazzDJ

Ik heb intussen F@H weer aangezet. Hoe hebben we het gedaan?

Dar

Hoe hebben we het gedaan?
We staan als team op plek 45. Er is altijd nog een kleine correctie. Maar ik verwacht niet dat we van plek veranderen. De andere partijen staan te ver van ons vandaan.

Met plek 45 krijgen we 7,5 punten in de Challenge lijst.

We hebben het wel weer beter gedaan dan de Dutch Power Cows. Deze staan nu op plek 50. Dus nog net binnen de punten. Plek 51 krijgt namelijk 0 punten.
Redmess

Nou, alles staat sinds afgelopen ochtend weer aan, dus we gaan weer vooruit.
Arjant2

nice ;)

helaas te laat voor de challenge, maar ach, volgende keer zijn we hopelijk weer op volle sterkte!

Ik denk in april een nieuw systeem te hebben thuis, deze is aan vervanging toe.

Maar ik wacht nog even tot de sandy bridge systemen hersteld zijn van de bug en dan stap ik ook over op een quadcore.
Quantum Human

Ik ben er in het begin en het einde er echt voor gaan zitten. Andere projectern werden opgeschort of er was een stop in nieuwe WU's. En PrimeGrid kon mijn pc aan de slag laten gaan. Vreemd genoeg kwam ik een WU tegen die uren duurde inplaats van hoogstens een kwartier. Ik heb dat als een fout beschouwd en afgebroken.
Als je denkt dat je een raadsel hebt opgelost, vind je meteen een nieuw raadsel dat je conclusies doet wankelen.
Dar

Vreemd genoeg kwam ik een WU tegen die uren duurde inplaats van hoogstens een kwartier. Ik heb dat als een fout beschouwd en afgebroken.
Ik kwam een melding tegen op het Challenge-forum dat ze probeerden WU's van 30 minuten vrij te geven. Maar dat ze daarmee stopten vanwege een probleem. Er stond niet bij wat het probleem was. Ik dacht dat ze intern een probleem hadden. Maar ik denk dus dat jij een probleemgeval bent tegen gekomen. Afbreken was een juiste keuze.

Terug naar “IT en informatica”