Ik heb problemen met crashes hier. Ik wil opnieuw installeren, maar mijn installatie cd sputtert tegen...
Bovendien moet ik nog een krachtigere koeler installeren.
Maar hopelijk gaat het spoedig weer op volle toeren vooruit.
Moderator: Jan van de Velde
Het staat goed ingesteld! Je hebt al behoorlijk wat punten bijgedragen.Ik denk dat het goed ingesteld staat!
Tsja. Ik kwam maar een paar dagen voor de challenge erachter dat er weer 1 was. De volgende challenge heb ik het nieuws hopelijk wat eerder.**** ik merk de challenge nu pas op.
We staan als team op plek 45. Er is altijd nog een kleine correctie. Maar ik verwacht niet dat we van plek veranderen. De andere partijen staan te ver van ons vandaan.Hoe hebben we het gedaan?
Ik kwam een melding tegen op het Challenge-forum dat ze probeerden WU's van 30 minuten vrij te geven. Maar dat ze daarmee stopten vanwege een probleem. Er stond niet bij wat het probleem was. Ik dacht dat ze intern een probleem hadden. Maar ik denk dus dat jij een probleemgeval bent tegen gekomen. Afbreken was een juiste keuze.Vreemd genoeg kwam ik een WU tegen die uren duurde inplaats van hoogstens een kwartier. Ik heb dat als een fout beschouwd en afgebroken.