Hitparade team Wetenschapsforum Boincathon Maand
Om de leden van Boincend Wetenschapsforum wakker te houden word er om de zoveel tijd een hitparade samengesteld. Wie niet zijn computer aan laat staan word er uit gelicht, wie de meeste punten bij elkaar snoept word geëerd. Een beetje competitie in naam der Wetenschap mag best.
We hebben deze maand een
boincathon gehad, meer informatie hierover in het
Boincathon onderwerp. Dit is meer een algemene update.
Team vooruitgang
Het is week 44 nu, het is een tijdje geleden sinds de laatste update, dus we zullen nu enkel de vooruitgang bekijken in de maand Oktober, de Boincathon maand.
Alle
dik gedrukte gegevens zijn van 31 Oktober, vergeleken met
schuin van 30 September.
Internationale positie: 3114 3449
Dat lijkt niet veel, maar we hebben dus wel ~350 groepen naar achter gezet.
Het grootste Wetenschappelijk forum van de Nederlands sprekende wereld moet toch wel in de top 1000 kunnen komen? De top 3000 is binnen handbereik.
De vooruitgang is in de volgende grafiek te zien.
- Okt08_points 755 keer bekeken
- Legenda 750 keer bekeken
WSF heeft punten bij 17 projecten.
We hebben
1.175.454 punten nu, 1 Oktober waren er dat nog maar
996.807.
Dat is dus in een maand recht door de Tinnen mijlpaal van een miljoen heen en er al weer 100.000 punten bij. De volgende mijlpaal is alweer
koper, en 2.5 miljoen punten.
Plaats in Nederland:
24 (28). We kunnen nog wel wat groeien, als we in de statistieken op 'credit per week' klikken staat we op een de achtste plaats, vergeleken met de grote twee (Dutch Power Cows en Seti-NL) is het echter nog kinderwerk, we hebben dus meer rekenkracht nodig. Schakel je oma in en geef haar een mooie screensaver, krijg je nog koekjes en een kopje thee ook.
Plaats in België (officieus):
15 (15)
De leden zijn als volgt:
44 leden: 19 Belgen, 23 Nederlanders, 1 Ier, en 1 internationale.
Hiervan zijn er
19 van actief. Dat is weer een hele hoop meer dan een maand geleden. Ik denk dat dat te danken is aan het houden van de Boincathon. Op dat punt is het dus een succes te noemen.
We hebben dus een aantal nieuwe gasten, zover ik kan zien vijf, maar ik kan mensen hebben overgeslaan. Sciencemaster, DAR en Accretion uit NL. Samurai no90 en Celebrindal uit België. Alle van harte welkom natuurlijk. En ik hoop dat je Boinc lekker laat werken.
Iedereen die een computer heeft is welkom.
Hopelijk volgende week weer een paar?
De volgende grafiek laat het dagelijks puntenaantal van actieve leden zien. Om het niet een te drukke grafiek te maken heb ik alleen de gebruikers met een gemiddeld puntenaantal van boven de 100 per dag.
Deze keer zijn er 11 boven de lat,
dat is een stuk beter als de laatste keer.
- Okt08_users 769 keer bekeken
Dar is binnengekomen als hete nieuwe. Het word nog een mooie strijd daar bovenin.
Marco P doet het ook heel erg goed.
Link naar stats:
http://www.allprojectstats.com/showteam.ph...&setlang=nl
en
http://nl.boincstats.com/stats/boinc_team_...o&id=162929
[/quote]