Irony is wasted on some peopleJa inderdaad, maar dat komt ook omdat ik zelf muziek ontwerp denk ik, dan moet je wel van meerdere soorten houden, maar dat is mijn mening.
Moderator: Rhiannon
Irony is wasted on some peopleJa inderdaad, maar dat komt ook omdat ik zelf muziek ontwerp denk ik, dan moet je wel van meerdere soorten houden, maar dat is mijn mening.
Hé, ik ben van plan om eens iets van de Dire Straits aan mijn platencollectie toe te voegen. Heb je een tip qua album? Liefst geen verzamel-cd's, want die zijn niet altijd goed gebalanceerd en vaak gaat de continuïteit die het originele album bevat verloren...- Dire Straits (maart naar Mark Knopfler)
Op Hotel California (de song) na, vind ik deze groep eigenlijk maar niets. Leuk als achtergrondmuziek, maar dat is het wel zo...- The Eagles
Brothers In Arms en Money For Nothing zijn de beste. On Every Street vind ik ook goed, en ook Love Over Gold (al staan op dat laatste album niet zo gek veel nummers).Hé, ik ben van plan om eens iets van de Dire Straits aan mijn platencollectie toe te voegen. Heb je een tip qua album? Liefst geen verzamel-cd's, want die zijn niet altijd goed gebalanceerd en vaak gaat de continuïteit die het originele album bevat verloren...
Haha, een muziekkenner .Arie Bombarie schreef:Ik luister naar onder andere:
- Pink Floyd
- Golden Earring (gisteren nog naar optreden geweest )
- The Doors
- Dire Straits (maart naar Mark Knopfler)
- Camel
- The Who
En verder nog wel is naar:
- Led Zeppelin
- David Bowie
- The Eagles
- Iggy Pop
- The Police
- U2
- Rolling Stones
Dat was het wel zo ongeveer...
Haha, een muziekkenner .
Inderdaad jullie hebben beide smaak, ik zou daar nog 2 namen aan toevoegen aan dat lijstje: Queen maar vooral The Beatles.Ruben01 schreef:Haha, een muziekkenner .
Naar de bovenstaande lijst luister ik ook wel naar (je moet de tijdloze 100 van StuBru maar eens downloaden, daar komen ze allemaal in voor).
Met nog enkele andere goei: Metallica, ACDC, Black Sabbath, Red Hot Chilli Peppers, Brain Adams, ...
Persoonlijk zou ik Brother in Arms zeggen.Als je er één moet aanraden, welke kies je dan?
Als je van Golden Earring houdt, dan kan ik je het optreden voor de opname van de cd The Naked Truth uit '93 aanraden (mocht je hem nog niet hebben). Ik heb het dus over de beelden. Ik vond de cd al goed, maar met de beelden erbij vind ik het nog een stuk beter.- Golden Earring (gisteren nog naar optreden geweest )
Gewoon omdat hij naar dezelfde muziek luistert als ikzelf .Wat versta je onder muziekkenner? Ik ken veel van muziek (al zeg ik het zelf), maar ik ken niet alles uit die lijst.
Ah, Queen dacht ik dat in het lijstje stond maar blijkbaar niet. The Beatles zijn ook goed natuurlijk !Inderdaad jullie hebben beide smaak, ik zou daar nog 2 namen aan toevoegen aan dat lijstje: Queen maar vooral The Beatles.
Hmm, zelf zou ik zeggen het album Dire Straits (debuut album), verder is Brothers in Arms ook zeker niet verkeerd .ypsilon schreef:Hé, ik ben van plan om eens iets van de Dire Straits aan mijn platencollectie toe te voegen. Heb je een tip qua album? Liefst geen verzamel-cd's, want die zijn niet altijd goed gebalanceerd en vaak gaat de continuïteit die het originele album bevat verloren...
Op Hotel California (de song) na, vind ik deze groep eigenlijk maar niets. Leuk als achtergrondmuziek, maar dat is het wel zo...
Goeie smaak voor de rest
Money for Nothing is echter een verzamel-cd. Het zijn zeker geen verkeerde CD's die je opnoemt .Brothers In Arms en Money For Nothing zijn de beste. On Every Street vind ik ook goed, en ook Love Over Gold (al staan op dat laatste album niet zo gek veel nummers).
Black Sabbath luister ik inderdaad ook wel is, RHCP luisterde ik een paar jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig zelden meer. Metallica en Brian Adams, niet verkeerd nee, maar ik prefereer toch de anderen die ik heb gepost.Ruben01 schreef:Haha, een muziekkenner .
Naar de bovenstaande lijst luister ik ook wel naar (je moet de tijdloze 100 van StuBru maar eens downloaden, daar komen ze allemaal in voor).
Met nog enkele andere goei: Metallica, ACDC, Black Sabbath, Red Hot Chilli Peppers, Brain Adams, ...
Met Queen en The Beatles heb ik persoonlijk niet zo veel...Inderdaad jullie hebben beide smaak, ik zou daar nog 2 namen aan toevoegen aan dat lijstje: Queen maar vooral The Beatles.
De DVD heb ik nog niet nee, CD's wel uiteraard. Bedankt, ga ik daar is voor kijken .Als je van Golden Earring houdt, dan kan ik je het optreden voor de opname van de cd The Naked Truth uit '93 aanraden (mocht je hem nog niet hebben). Ik heb het dus over de beelden. Ik vond de cd al goed, maar met de beelden erbij vind ik het nog een stuk beter.
Ok op die manierRuben01 schreef:Gewoon omdat hij naar dezelfde muziek luistert als ikzelf .
Ik bedoelde niet dat hij veel van muziek kent maar dat hij gewoon naar goeie (naar mijn mening) groepen luistert.
Money For Nothing, met name door het nummer Telegraph Road. Ook Private Investigations en Twisting By The Pool staan op die cd. Alleen jammer dat het nummer Money For Nothing ingekort is, de lange versie (langere intro) staat op de cd Brothers In Arms. Maar echt goed vind ik dat nummer nou ook weer niet, na het intro druk ik toch op 'next'.Als je er één moet aanraden, welke kies je dan?