3 dagen doodstil in het forum? Om kippevel van te krijgen pi.gif
Nuja om de stilte te verbreken.. iemand opgemerkt dat er een nieuw lid is bijgekomen in de stats?
Welkom @ Pieter van Gils!
Welkom !!He bedankt mannen, dat ben ik pi.gif .
OverloperHe bedankt mannen, dat ben ik pi.gif .
Helaas, maar de F@H software werkte helaas niet mee, vandaar dat ik me genoodzaakt voelde over te stappen naar BOINC... pi.gif .Overloper
Normaal zet hij ook zonder BAM die punten op 1 account maar blijkbaar was er bij jou een klein foutje, hopelijk lopen met BAM de statistieken terug goed.Ik dus, maar ik heb BAM geïnstaleerd, hopelijk herkent hij het nu als 1 acount (en gooit hij die BAM acount er niet als een derde bij), ik denk wel dat hij beide erin laat staan, maar de punten er maar bij 1 bijkomen. We zien wel.
Jij kijkt waarschijnlijk enkel bij het project waar jezelf aan meedoet en daar doen waarschijnlijk 11 mensen + jezelf aan mee. Wetenschapsforum BOINC doet aan een hele boel projecten mee dus die andere 14 mensen zullen daar dan bijzitten. Hier kan je zien welke leden er allemaal zijn en hier de projectenSnelle Herhaling schreef:Als ik naar "Mijn Team" kijk, dus het wetenschapsteam.
Dan zie ik maar 12 leden.
Waar halen jullie die andere 14?
binnen 57 dagen kan je je voorganger inhalenja lap ksta nu weer 3de