Korot schreef:Srry, heb fout(ten) ontdekt:
1) Ruben01, jij kan niet tellen, je hebt zowel Pieter van Gils (Arie Bombarie) als MarcoP als nr. 26 weggezet, oftewel MarcoP was nr. 27.
2) Ik was vergeten dat Mendelevium ook een probleem geval is, want hij staat er net als ik ook 2 keer in.
Als je dit bedenkt is er niemand bijgekomen, toch goed dat ik maar heb besloten om het na te tellen.
Uhm, ik weet niet of het al opgevallen is maar vanaf de statistieken personen dubbel is beginnen weergeven door waarschijnlijk verschillende accounts e.d. ben ik gestopt met nummers bij de namen te zetten.
Na een tijdje wist ik gewoon niet meer wie welke nummer heeft.
Het maakt ook niet zoveel uit want op het forum worden de post in chronlogische volgorde gezet dus kan je altijd zien wie er op welke datum bijgekomen is.
Ik kijk normaal dagelijks naar de statistieken en als het wat drukker is om de 2 dagen toch wel, volgens mij ben ik nog niet teveel mensen overgeschoten.
En dit topic is niet van mij hé, als jij toevallig iemand nieuw ziet in ons team en ik heb dit niet gezien of jij hebt het voor mij gezien dan mag je dat gerust hier even vermelden !