Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: [Boinc] Nieuwe leden boinc@wetenschapsforum

Om te beginnen heb ik 'm maar ingeschreven bij Rosetta, wellicht dat hij later zelf op zoek gaat naar andere projecten. Tegen die tijd moet ik 'm even wijzen op hoe het werkt met aanmelden bij het WSF team :D
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
TheGreaterGood
Artikelen: 0

Ik heb ook een BOINC gedownload, en natuurlijk meteen aangemeld bij het wetenschapsforum team. Het staat wel op mijn laptop, dus ik kan hem niet constant laten rekenen, maar alle beetjes helpen toch?
"Your American beer is a little like making love on a canoe."

"How so?"

"It's ******* close to water!"
Ruben01

Dit is het topic van Folding@Home, kan er iemand de post van TheGreaterGood mischien even verplaatsen naar het nieuwe leden topic van BOINC. op uw wenken bediend.

@TheGreaterGood, wanneer je een eerste taak hebt afgeleverd zul je credits krijgen en dan zien we je direct verschijnen in de statistieken.

Welkom bij het team !!
TheGreaterGood

Dit is het topic van Folding@Home, kan er iemand de post van TheGreaterGood mischien even verplaatsen naar het nieuwe leden topic van BOINC. op uw wenken bediend.
Oops, niet goed gelezen :D

@Ruben01: Ok!
"Your American beer is a little like making love on a canoe."

"How so?"

"It's ******* close to water!"
Ruben01

Bedankt voor het verplaatsen Jan vd Velde :D
Ruben01

Zoals verwacht is TheGreaterGood opgenomen in de statistieken met zijn eerste credits :D

Afbeelding
Ruben01

We hebben een nieuwe deelnemer, Robby :D

Robby heeft blijkbaar in het verleden reeds een aantal credits verzameld en is daarna een tijdje gestopt. Nu heeft hij zich aangesloten bij het WSF team en hopelijk gaat hij opnieuw verder met BOINC.

Afbeelding
Korot

Ruben, je bent er 2 vergeten, ergens. Volgens BOINCstats hebben we er nl. 32, ik sta er nog maar dubbel in (heb het gedeeltelijk gelijkgetrokken, enkelt SETI staat nog apart, maar daar doe ik niets mee) en je hebt er 29 genoemd, mijn dubbele maakt daar 30 van, dus wie zijn 31 en 32? Ook volgens de hitparade van DPW zijn het er maar 30, maar dat is van 4 weken geleden.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59
Korot

Srry, heb fout(ten) ontdekt:

1) Ruben01, jij kan niet tellen, je hebt zowel Pieter van Gils (Arie Bombarie) als MarcoP als nr. 26 weggezet, oftewel MarcoP was nr. 27.

2) Ik was vergeten dat Mendelevium ook een probleem geval is, want hij staat er net als ik ook 2 keer in.

Als je dit bedenkt is er niemand bijgekomen, toch goed dat ik maar heb besloten om het na te tellen.

Ruben01

Korot schreef:Srry, heb fout(ten) ontdekt:

1) Ruben01, jij kan niet tellen, je hebt zowel Pieter van Gils (Arie Bombarie) als MarcoP als nr. 26 weggezet, oftewel MarcoP was nr. 27.

2) Ik was vergeten dat Mendelevium ook een probleem geval is, want hij staat er net als ik ook 2 keer in.

Als je dit bedenkt is er niemand bijgekomen, toch goed dat ik maar heb besloten om het na te tellen.
Uhm, ik weet niet of het al opgevallen is maar vanaf de statistieken personen dubbel is beginnen weergeven door waarschijnlijk verschillende accounts e.d. ben ik gestopt met nummers bij de namen te zetten.

Na een tijdje wist ik gewoon niet meer wie welke nummer heeft.

Het maakt ook niet zoveel uit want op het forum worden de post in chronlogische volgorde gezet dus kan je altijd zien wie er op welke datum bijgekomen is.

Ik kijk normaal dagelijks naar de statistieken en als het wat drukker is om de 2 dagen toch wel, volgens mij ben ik nog niet teveel mensen overgeschoten.

En dit topic is niet van mij hé, als jij toevallig iemand nieuw ziet in ons team en ik heb dit niet gezien of jij hebt het voor mij gezien dan mag je dat gerust hier even vermelden !
Korot

Ik zei dat je per ongeluk 2x iemand als nr. 26 hebt neergezet, ik ben vanaf de tweede gaan tellen, om zo op 29 uit te komen. Overgins, als je 2 verschillende accounts hebt is het logisch dat je er 2x instaat. We hebben nu dus 30 echte leden, omdat er 2 per ongeluk 2 accounts hebben, alhoewel ik erover denk om die SETI account ook weg te zetten, zodat die van mij weer 1 account is.

Ruben01

Er is ondertussen een nieuw lid dat ons team is komen versterken :D

Hij is bovenaan onze ranking gekomen omdat hij waarschijnlijk al lang bezig is met BOINC en daardoor al veel credits had.

Afbeelding

RaYK is heeft de plaats van Redmess overgenomen en daardoor het meest aantal credits voor wetenschapsforum verzameld :P :P
RaYK

en nog altijd geen 1ste positie :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
DePurpereWolf

Ik zie ook net dat het nog 32 dagen is voor dat we 1 miljoen punten bij elkaar hebben gesleept, tijd voor champagne.
ypsilon

Ik heb Boinc ook maar eens geïnstalleerd en twee projectjes toegevoegd. :D

Terug naar “IT en informatica”