dat moet wel breaking bad zijn top serie.
Hoofdrolspelers gingen nog volgen, blijkbaar niet nodig. Aan jou!
Moderator: Rhiannon
dat moet wel breaking bad zijn top serie.
Hier idem, het begon heel boeiend, maar ergens halverwege seizoen 2 of 3 werd het me allemaal iets te random en verloor ik m'n interesse. Het leek wel of ze per aflevering weer een mutant met nieuwe superkrachten verzonnen voor de volgende plotwendingTD schreef:[Heroes]
Die naam was ik al vergeten - ik ben ooit begonnen met die serie in marathon-vorm te kijken, maar onderweg ergens afgehaakt.
Ja, idem. Ik kon niet meer goed volgen en aangezien je waarschijnlijk geen IQ van 180 moet hebben om te kunnen volgen, was het wellicht een gebrek aan interesse .Hier idem, het begon heel boeiend, maar ergens halverwege seizoen 2 of 3 werd het me allemaal iets te random en verloor ik m'n interesse. Het leek wel of ze per aflevering weer een mutant met nieuwe superkrachten verzonnen voor de volgende plotwending
Klopt, onder meer door jouw opgave (en enthousiasme) heb ik de eerste seizoenen bekeken. Ik had een snel antwoord van jou verwacht .En Breaking Bad (hij was trouwens op pagina 1 ook al eens voorbij gekomen ) is inderdaad een geweldige serie. Ik sta te popelen om seizoen 4!
juist, niet gedacht dat deze snel herkende zou worden. ik vind de serie geen topper maar ook niet slecht goed voor s'avonds tijdens het eten of zo te kijken. het heeft een beetje het zelfde thema als heroes al hoewel het eerste seizoen een beetje de originaliteid van heroes mist blijft de serie wel groeien in de volgende seizoen. een ander voordeel is ook dat het verhaal makelijker te volgen is dan heroes met al die verschilende verhaallijnen, flashbacks en flashforwards enzo voort. het spijtig is dat de het geannuleerd werd voor we echt al antwoorden hebben gekregen.Dat moet The 4400 zijn...? Voorlaatste foto erg herkenbaar, serie nog niet gezien. Any good?
Dat voorlaatste plaatje is heel typisch, zo heb ik er wel reclame of DVD-boxen van gezien.juist, niet gedacht dat deze snel herkende zou worden.
Dat houdt me wat tegen om te beginnen kijken - niet geweldig en vroegtijdig afgebroken...het spijtig is dat de het geannuleerd werd voor we echt al antwoorden hebben gekregen.
misschien is V (2009) dan een veel beter tip niet echt het zelfde thema maar wel een van de beter sci-fiction series van het moment als je het mij vraagt.vroegtijdig afgebroken...
Inderdaad! Die mocht hier natuurlijk niet ontbreken en ik dacht nog even te wachten met de hoofdpersonages of bekende kamers; maar je hebt'em al .Is dat Fawlty Towers?
Sterk .Ik herkende het behangpapier