Nederland zou anders een heel stuk veiliger worden zonder een dwaas als Wilders.ironeye schreef:Ik mis lijst Wilders
mijn grote favoriet.
Moderator: Rhiannon
Nederland zou anders een heel stuk veiliger worden zonder een dwaas als Wilders.ironeye schreef:Ik mis lijst Wilders
mijn grote favoriet.
Het CDA is geen christelijke partij maar een normale 'volks' partij wat dat ook mag noemen, SGP, dat is christelijk.Souldja schreef:...
CDA: Neutraal, christelijke partij
D66: Neutraal/Rechts, afsplitsing VVD, ik weet er verder ook niet veel over
VVD: Rechts, liberaal, wordt meestal gezien als partij voor de wat rijkere Nederlander
LPF: Extreem rechts, opgericht door Pim Fortuyn, wilt minder mensen toelaten in Nederland, strengere aanpak criminaliteit
...
DePurpereWolf schreef:...
LPF is niet extreem rechts, heeft gewoon enkele extreme opvattingen. Is op veel punten niet veel rechtser dan VVD. Of in Belgische termen, het is geen Nederlandse 'Vlaams Blok'
CDA = Christelijk Democratisch AppelHet CDA is geen christelijke partij maar een normale 'volks' partij wat dat ook mag noemen, SGP, dat is christelijk.
D66: Neutraal/Rechts, afsplitsing VVD, ik weet er verder ook niet veel over
Dat is niet juist, de partij heet niet voor niets groenLINKS. Soms wordt een groene keuze gemaakt en soms een linkse. Uiteraard is daar wel een spanningsvlak.GroenLinks bijvoorbeeld het milieu boven welvaart (economie) stelt wat tegen ieder bekend menselijk gedrag indruist