ben ik iets vergeten te behandelen dan?
Dat laat ik aan Marko over, de posts kwamen bijna tegelijkertijd en ik was bang dat zijn erg korte en bondige post misschien tussen ons weg zou verdwijnen.
Dat valt af te leiden uit het feit dat Bush bijvoorbeeld de vrijmetselaars-handdruk gebruikt, net als een Obama en McCain of Poetin. Dit valt het snelst te zien op o.a. Youtube.
Ik kan het hiet nu niet uitzoeken, wat is de handschud dan? Is dat een heel erg rare handdruk dan? Kan geen toeval zijn?
Ik zal dit nog aantonen. om te beginnen het feit dat de 9/11-aanslagen nooit onderzocht worden op TV, door NRC of Trouw, door de Volkskrant, Nova, of door andere grote media, geeft dit ook al een beetje aan. We krijgen gewoon maar deeltje van de waarheid te horen.
Een ander voorbeeld zijn de twee journalisten van Telegraaf die recentelijk zijn opgepakt wegens het openbaar maken van staatgeheimen, en riskeren een straf van maximaal 15 jaar. Bron
In 2001 was het ook wel heel erg onaardig geweest voor de 5000 slachtoffers om te gaan onderzoeken of het niet een grote conspiracy is of niet. Die mensen waren kwaad, een natie was ernstig in zijn ballen geschopt op een wijze zoals ze nog niet eerder hadden meegemaakt, er moest een vijand komen. Het onderzoeken van of het vanuit de overheid zou komen, is in weinig hoofden opgekomen en zou ook heiligschennis zijn geweest in het patriottische Amerika. Wellicht dat het inmiddels wel prima kan, maar je hebt nu weer het probleem dat je geen onderzoek meer zo makkelijk kan doen. Er zijn genoeg documentaires toch inmiddels over 11 september uitgkomen ook vanuit de conspiracy kant die zeggen dat ze het bewezen hebben, en mensen die hun ongelijk weer 'bewijzen'. Het probleem is dat het een beetje moeilijke details zijn vanuit moeilijke filmpjes met moeilijke berekeningen eraan. Dat blijft giswerk.
Daar kan ik me in vinden. Maar ik geloof dat ik toch wel een wetenschappelijke aanpak hanteer. Het gaat niet specifiek over natuurkunde of iets dergelijks, eerder over alles, daarom besloot ik het in het WSF-cafe te zetten. Als je denkt dat het ergens anders beter staat, zou je het kunnen verplaatsen, maar ik wist niet waar ik dit het beste kon bespreken.
In combinatie met:
Ik breng toch voldoende feiten?
Nou dat is een heel moeilijk heikel punt. Ik heb het niet over natuurkunde, ik heb het over de wetenschappelijke methode die zowel in de psychologie als de scheikunde als de politikologie als de natuurkunde als de sociologie etc. moet worden toegepast. Het begint met toetsbaarheid, in de gamma wetenschappen is dat soms wat moeilijker te vinden omdat je het probleem hebt van inherente onvoorspelbaarheid van de populatie door te grote hoeveelheden variabelen. Je kan nu eenmaal niet de mensen uit hun dagelijks leven halen om geisoleerd aan een experiment mee te laten doen. Zo zijn er nog wat andere lastigheden bij de gamma wetenschappen waar je verdomd je best voor moet doen om die te omzeilen. Falsifieerbaarheid en interne consistentie zijn andere aspecten. Tot slot de interpretaties zo min mogelijk te laten. Echte feiten zijn onweerlegbaar en zo vrij mogelijk van interpretaties. Als twee mogelijkheden net zo goed mogelijk zijn als verklaring, dan moet je nog een beter verklaring vinden of bewijs voor een van tweeen om de patstelling op te lossen.
Hoeveel echte feiten heb je genoemd dan.
-Er zijn plaatsen te vinden die op een manier tot de gulden snede zijn terug te brengen. Ik denk dat als je mij de tijd geeft ik er net zoveel kan vinden die ik op een manier aan Pi kan relateren. Zelfs al zou Mekka gebouwd zijn met Phi in gedachte dan weet je niet of dat gewoon een gelovige beeldhouwer is geweest die dat uit eerbied heeft gedaan, absoluut en louter toeval is of dat er een illuminati achter zit die al eeuwen lang subtiel hints geeft over hun bestaan. Alle drie zijn mogelijk en dus dit wordt een welles-nietes discussie. Het enige feit hierin is de berekening van graden die je door elkaar kan delen, wat klopt op een arbitraire nauwkeurigheid, wat ook geld voor 1000000 ander vierkante kilometers.
-Beatrix doet dingen met Shell. Beatrix is koningin van onze constitutionele monarchie. Deze twee kan ik ook verbinden doordat Shell al een eeuw een belangrijk bedrijf is voor Nederland en dat de Koningin hier dingen mee doet vindt ik allemaal niet zo raar. Dat betekent wat mij betreft verder niets. Al het andere is interpretatie van jou.
-9/11 is door de gevestigde media (volgens jou) nog niet onderzocht. Dat wil zeggen je hebt ze nog niets horen zeggen over dat het een grote hoax is. Dat hoeft niet te betekenen dat dat door de Vrijmetselende hoge heren wordt opgedragen. Is weer interpretatie van jou.
-Mijn punt met die bijbel en koran is dat elke idioot met een beetje tijd wel vanzelf letters op manieren bij elkaar kan optellen zodat er een satanisch iets uitkomt. Het kan misschien wel zo zijn dat er een God is (is immers een geloof van mij dat hij er niet is, dat kan ik nog bevestigen nog ontkrachten dus dat laat ik in het midden) en het kan zo zijn dat hij er getallen in heeft gestopt, maar het kan ook toeval zijn. Het is het verhaal wat ik zei met de wolken waar i kdingen in zie, de sterren waar ik dingen in zie, het Ahold logo wat ik zag in die grot, het gezicht op Mars en de kanalen op Mars. Allemaal wat IK WIL ZIEN. Het hoeft er niet te zijn, maar IK zie het en mijn Vriendin ziet het vaak niet.
Wederom geen feit.
-De staatshoofden die je noemt zitten niet allemaal bij de vrijmetselarij, dat heb je nog niet bewezen. Dat heb je aangenomen. Je neemt aan dat ze onder 1 hoedje spelen.
Zie je waar ik naar toe wil? Je moet maar eens goed voor jezelf te raden gaan, als je het wetenschappelijk wilt houden, wat echt feiten zijn en wat je interpreteerd omdat je het wel logisch vind klinken. Wat ik tot nu toe niet zo logisch vind klinken, maar dat kan aan mij liggen.
eeuwenoude bloedlijnen. Zoals de Oranges, zoals de Bushes, zoals de Rockefellers, en zoals in China, zoals in India. dat lijkt mij een wezenlijk en relevant verschil. bovendien
Je noemt hier 1 eeuwenoude bloedlijn en 1 land waar oude dynastien in zitten. Is nog niet echt concreet. Bush is niet echt een oude bloedlijn te noemen. Je hebt gewoon twee idioten gehad die hetzelfde heten en doordat een hoop mensen blij met de oude waren hebben ze de jonge ook gekozen. Natuurlijk is de kans dan groter dat junior ook gekozen wordt. Dat is geen conspiracy dat is mensen die denken in bloedlijnen in plaats van personen. Ze denken als die oude het kan, kan die jonge het ook.
Ik moet nu aan mijn Quantum Mechanische vergelijkingen dus de rest hou je te goed of we gaan hierop verder.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.