lili schreef:En trouwens ik heb nog altijd geen verklaring gekregen voor:
-De zeeën die zich niet met elkaar mengen
Hij heeft de twee zeeën losgelaten om elkaar te ontmoeten. Tussen hen is een scheiding die geen van beiden voorbij kan gaan. (Koran 55:19-20)
De bewegingen van bergen
En je zal de bergen zien en denken dat zij solide zijn, maar zij zullen voorbij gaan zoals wolken voorbij gaan. (Koran 27)
Het geslacht van de baby
En dat Hij in paren schept - mannelijk en vrouwelijk, van een druppel zaad wanneer het uitgestoten is; (Koran 53:45-46)
Het bedekken van de spieren over de beenderen
Toen vormden Wij het mengsel van mannelijke en vrouwelijke seksuele afscheiding in een klonter, daarna maakten Wij van de klonter een kleine vleesklomp, dan maakten Wij uit die kleine vleesklomp beenderen, vervolgens bekleedden Wij die beenderen met vlees en dan brachten Wij het voort als een andere schepping. Gezegend dus is Allah, de Beste der Scheppers. (Koran 23:14)
Als het je lukt dit te verklaren dan trek ik al mijn ideeen terug
Dus je bent het ermee eens dat de andere een beetje vergezocht zijn? Zou je dan ook niet aan deze gaan twijfelen?
Wees kritisch (Chriis 1:1)
De zeeën mengen niet met elkaar, dit kun je gewoon constateren, door temperatuur verschil of verschil in 'zoutheid'. De Koran meld enkel het dat het zo is, maar levert
geen verklaring, zoals de huidige wetenschap nu doet.
De bewegingen van bergen, de bergen bewegen niet, de plaaten bewegen, de bergen bewegen niet t.o.v. deze platen, dus voor de mens staan deze stil.
Het geslacht van de baby, een baby wordt verwekt met zaad, deze baby kan dan mannelijk of vrouwelijk zijn, er staat niet dat dit door het zaad komt. Anders dacht men waarschijnlijk dat alles door het zaad kwam, dit was het enige zichtbare.
Mogelijk was geconstateerd dat sommige mannen alleen meisjes en andere alleen jongens konden krijgen, maar dat is geen hoge wetenschap. Maar een verdere verklaring blijft uit.
Het bedekken van de spieren over de beenderen, is dat echt zo dat het zo gaat ? waarschijnlijk gewoon toeval. Maar dan nog kan het zijn dat er door omstandigheden te vroege geboortes geweest zijn, en dat deze bestudeerd zijn, geen hogere wetenschap hier.
Geen 'divine intervention' als je het mij vraagt. Als je me niet begrijpt, ik bedoel: niks bijzonders.