Mijn PC is bijna even sterk (grafisch iets minder) dan de laptop van skleinhess. Dus zou ik SMP wel moeten aankunnen. Hoeveel cores heb je? Hoelang doet je laptop over een SMP WU en wat zijn de deadlines?
Mijn laptop doet er ongeveer 8 uur over om 1 SMP te doen. Deadlines zijn 4 dagen.
In mijn laptop heb ik 4 cores op elk 2.0 GHz en 8 threads.
In mijn pc doe ik er al gauw 13 uur over, op 6 x 2.8 GHz. Puur omdat het AMD is.
Ik kan mij voorstellen dat sommige GPU's veel sneller vouwen dan de mijne (zie Yoste bv.)
Ik weet niet welke GPU Yoste gebruikt, maar veel verschil zou er niet tussen moeten zitten qua performance.
Het voordeel is dat FAH geoptimalizeerd is voor Nvidia gebruikers. Cuda en PshyX (als ik dat zo goed schrijf) schijnen makkelijker te kunnen worden gecodeert. Qua performance van de GPU zou ik (minstens) even veel als Yoste moeten halen. Op het moment haal ik maar 3.000 PPD met mijn videokaart en 4.000 PPD met mijn CPU.
Jan van de Velde schreef:het zijn ook geen klusjes van een halfuurtje.
ik heb een redelijk vlotte, "normale" PC. Ik gebruik alleen de unicore-versie voor de CPU. Momenteel draait mijn computer tussen de 12 en 16 uur per dag. Dan doe ik nog twee dagen over de WU's die ik momenteel toebedeeld krijg.
Doet het ertoe of je eens per twee dagen 600 punten krijgt, of 4 x per dag 75 punten?
Weet ik Jan. Het is gewoon vervelend dat de FAH GPU Tracker v2 niet goed met ATI werkt.
Het gaat me niet om de punten, maar ik wou wel zeker weten dat ik dan in dezelfde lijst kom te staan.