Moderator: Astro
nouja, maar die plek wordt misschien blauw, maar dan ook paars, geel, groen, oker, rood, ...Nog iets als je ergens tegen aanloopt en je krijgt een bloeduitsorting wordt dit toch een blauwe plek? 8-[
Nee, die zakjes zijn leeg. Vacuum krijg je een zakje echt niet.die zakjes zijn vacuüm
nee? ow, dan was ik volledig mis... maar je kan die zakjes toch vacuüm krijgen, dat is toch niet zo moeilijk dunkt me. :-kNee, die zakjes zijn leeg. Vacuum krijg je een zakje echt niet.Pink Panther schreef: die zakjes zijn vacuüm
Wat gebeurt er als je een ballon (of zo'n zakje) leegzuigt met een vacuumpomp?maar je kan die zakjes toch vacuüm krijgen, dat is toch niet zo moeilijk dunkt me. :-k
Oow vandaar dat je een wipneus hebtPink Panther schreef: I see, het zou helemaal ineenkrimpen tot een bolletje... nouja, dat lijkt me inderdaad ook niet zo practisch...
waarom kan je op sommige zooooo voor de hand liggende dingen niet zelf komen, maar moet je er altijd eerst met je neus opgedrukt worden
Blauw bloed in het lichaam": Neem een spiegel. Kijk naar de haarvaatjes in je ogen. IS DIT BLAUW??? Is dat het geval: dan ben je een alien, wacht tot je naar huis kunt bellen.
9 June 2007-15 June 2007Aaah joh das uit 1972