Men zou hier de 'opening' kunnen zien.
bronIt appears they may have been taken by Apollo 16. In any case, they are quite clear and you must decide as to their authenticity.
ja ja er komen nog veel meer stappen...
Moderators: jkien, Michel Uphoff
bronIt appears they may have been taken by Apollo 16. In any case, they are quite clear and you must decide as to their authenticity.
Nee, die komen er niet. We gaan hier echt niet het volledige 'hollow earth' promopraatje afdraaien. Je hebt je kans gehad om hier een wetenschappelijke visie neer te zetten wat betreft een 'hollow earth', maar vind het kennelijk belangrijker om onze tijd te verspillen met 'stapjes'. Daar passen we voor.ja ja er komen nog veel meer stappen...
De Babylonische sterrenkijkers wisten het ook al.Benm schreef: ↑wo 11 apr 2012, 02:13
...het concept dat de aarde rond is is aanzienlijk ouder dan het christendom - de oude grieken wisten het zeker, en voor de egyptenaren durf ik het ook niet uit te sluiten.
Lijkt me zodanig aantoonbaar incorrect dat het geen verdere argumentatie behoeft.
2. De aarde is hol maar wij leven in de binnenkant.
Dat hangt er vanaf hoe het systeem in elkaar zit. Zou je een bol binnen een bolschil hebben, met een zeer kleine ruimte daartussen, dan zou je daar door te meten denk ik niet zoveel van merken. Het is te vergezocht om waar te zijn, maar middels meting absoluut uitsluiten kan nog verdomd lastig zijn.
Zou er dan een dampkring kunnen bestaan, tussen de kern en de lagen?