Esthetisch schreef: ↑di 27 aug 2013, 15:20
Overigens moet ik zeggen dat ik echt schijtziek wordt van deze wereld. Dit is niet het eerste wiskundige probleem wat ik op heb gelost, maar wederom: met dat clay math institute krijg ik totaal geen contact als ik mail of bel en dat was bij dat vorige bewijs ook al het geval met zo'n andere instantie. Zitten we hier nou echt met z'n allen in 1 grote façade en willen ze de antwoorden helemaal niet weten of hoe zit dat????
Tja, je bent natuurlijk niet de enige die beweert een bewijs geleverd te hebben. Dat instituut ontvangt waarschijnlijk dagelijks brieven van mensen die dat beweren, en die claims zullen vrijwel allemaal onterecht zijn. Ze hebben daar dus wel wat beters te doen dan al die crackpots te gaan beantwoorden.
Maar goed, laten we er even vanuit gaan dat jouw bewijs wel correct is. Zoals hierboven al gezegd kun je je bewijs opsturen naar een wetenschappelijk, wiskundig, tijdschrift of een conferentie. Dan zal je werk objectief beoordeeld worden door professionele wiskundigen en, indien ze het met je bewijs eens zijn, zal het gepubliceerd worden.
Esthetisch schreef: ↑di 27 aug 2013, 17:32
Okay bedankt voor de tip hoewel ik het nu niet bepaald een wetenschappelijk correcte benadering vind, die crackpot-index.
De crackpot index is ook niet wetenschappelijk bedoeld. Het is meer een grap om onprofessionele hobby-wetenschappers belachelijk mee te maken. Maar het is goed om er toch even naar te kijken, vooral om te zien hoe je het Clay institute
niet moet benaderen.